~♤~

26 4 4
                                    

{$♤>"_#♤×_~♧》♧>_$♤♢]"€"》"_¤"[》♤["$">•••

);>!;_÷♧>×'_×♧#♧÷_:¥:》♧>♧_¥♧×]'》_♤]"¥○ו••}

-[○×]_♤☆+♧×÷"♧×÷♤

♡♤♧♢♡♤♧♢

Seyrek bulutların ay ışığıyla yeryüzüne hoş bir oyun sergilediği, oldukça serin bir gece yarısıydı.

Şehir çoktan yatışmış, içi huzur dolu insanlar sıcak yataklarında kim bilir kaçıncı rüyalarını görüyorlardı.

Bense, çoğu yanmayan sokak lambaları sayesinde gölgelerde kaybolarak ilerliyordum.

Bir an önce kat etmeye uğraştığım dar ve pis sokak, biraz sonra yapacağım şeyin içime verdiği ağırlığın büyümesine neden oluyordu.

Bir yandan düşüncelerimi zihnimden defedip vicdanımı susturmaya çalışırken, bir yandan da rüzgarın kesercesine soğuğu savurduğu kollarımı ve yüzümü ısıtmaya çalışıyordum.

Geç kalışımdan doğacak öfkesinden kendimi korumayı, şu cansız bedenimi soğuktan korumaya tercih ederek sadece bir tişört ve kotla dışarı fırlamıştım.

Sert rüzgar kısa olduğundan toplamadığım saçlarımı kırbaç gibi yüzümün her yanına dağıtıyordu.

Çiselemeye başlayan yağmurun, üstüne resim çizdiği gözlüklerimi kurulamaya tenezzül etmiyordum.

Artık çok yorulmuştum.

Sürekli peşimdeki korku hasta kalbimi fazla zorluyordu, ruhumu çürütüyordu.

Ama buna mecburdum, kardeşim için mecburdum.

♡♤♢♧♡♤♢♧

IGNOTUM PER İGNOTİUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin