Mrs. Song memeluk erat kedua anaknya.
Mrs. Song : apa yang kau nak hah shownu ?!
Lelaki yang bernama shownu itu ketawa mendengar ucapan loona dari graymoon pack.
Shownu : aku nak pack ni lah apa lagi !
Kemudian matanya melihat ke arah jihyo dan hyekyo. Mrs. Song yang perasan akan hal itu langsung menarik mereka ke belakangnya.
Shownu pun menarik Mrs. Song dan memukulnya hingga ternampak bekas yang berwarna biru keunguan di setiap badannya.
Selepas puas memukul Mrs. Song, dia menngambil pisau dari belakang seluarnya dan ingin membunuh Mrs. Song.
Mrs. Song yang lihat kejadian tersebut hanya memejam mata. Tapi selepas beberapa saat dia tidak merasa apa". Kemudian dia membuka matanya dan terus menangis dengan kencang kerana anak bungsunya...song hyekyo telah terbaring lemah sambil memegang pisau yang ada di jantungnya.
Jihyo : hyekyo !!!
Jihyo ingin menghalang adiknya tapi tidak sempat. Shownu yang melihat kejadian tersebut hanya mendengus geram kerana tidak dapat membunuh Mrs. Song. Dia kemudiannya mengundur diri kerana saat ini puaknya banyak yang terkorban.
Selepas puaknya meninggalkan graymoon pack, bts dan Mr. Song naik ke bilik jihyo dan hyekyo. Selepas mereka sampai, mereka juga turut menangis melihat adik bungsu mereka yang sudah tidak bernyawa lagi.
Ketika itulah jihyo berjanji akan membunuh shownu...
Flashback end
Jihyo kemudiannya menangis bila mengingat kembali bagaimana adik kembar kesayangannya mati di depan matanya.
Kemudian dia melihat shownu dengan tatapan matanya yang sangat tajam. Manakala shownu hanya ketawa melihat jihyo yang kini sedang sedih. Kini kesabara jihyo telah hilang. Dia kemudiannya melolong dan bertukar menjadi serigala yang amat besar tubuhnya.
Kemudian bts datang dan terkejut kerana melihat jihyo yang kini menjadi serigala. Nct, wanna one, bts dan murid" di sana juga turut bertukar manjadi serigala mereka. Kuanlin kini berdiri di sebelah jihyo.
Tidak ketinggalan dengan shownu, dia juga telah betukar menjadi serigala. Tak lama kemudian pertarungan antara jihyo dan shownu pun bermula. Mereka semua berlawan demi sekolah mereka manakala jihyo berlawan untuk membalas dendam terhadap kematian adiknya.
Jihyo kini sedang menendang, memukul dan mencakar shownu sehingga banyak darah yang terkeluar dari badannya.
Jihyo : ckk, kau tak lah kuat seperti yang aku fikir.
Shownu hanya memandang jihyo dengan tajam. Dia kini merasa tercabar dengan apa yang jihyo katakan. Dengan sisa tenaga yang dia kumpul, dia mula mahu menyerang jihyo yang kini leka membantu kawan-kawannya yang lain.
Tapi kuanlin yang perasan akan hal itu cepat" berlari ke arah jihyo dan memeluknya dari belakang. Jihyo yang terkejut akan hal itu terus berpusing dan melihat kuanlin. Keadaan kuanlin waktu ini sangat teruk, belakangnya dicakar dengan sangat dalam oleh shownu dan menyebabkan banyak darah yang keluar.
Jihyo : kuanlin !
Jihyo tak dapat nak menahan air matanya lagi. Kuanlin terbaring lemah di pangkuan jihyo. Kini wanna one, bts dan nct berkumpul dekat dengan jihyo. Perasaan marah timbul di dalam diri mereka.
Jihyo : kau, serigala tak guna !
Jisung : kau dah cederakan maknae kami dengan teruk !
Murid" yang lain kini berkumpul di belakang mereka. Puak shownu tengah mengalami masalah kerana ramai anggota puaknya yang telah terkorban.
Taeyong : panggil ambulans dan cikgu sekarang !!!
Kemudian beberapa murid berlari memanggil cikgu dan menelefon ambulans.
Bersambung
YOU ARE READING
Werewolf Love Story
FanfictionDia seorang yg dingin dan tidak pernah senyum selepas kematian adik kembarnya song hye kyo semasa usianya 10 tahun. Selepas dia berpindah ke sekolah abangnya dia telah berkenalan dengan kumpulan NCT, mereka menjadi kawan baik. Tetapi suatu hari ada...