Kini jihyo meletakkan kepala kuanlin di pangkuan V. Hatinya benar" sakit apabila melihat matenya terluka. Dia menggeram marah. Dia mengeluarkan kukunya yang tajam dan bersedia untuk menyerang shownu.
Waktu itu daniel dan minhyun membantu jihyo. Ketika jihyo ingin menyerang shownu, daniel dan minhyun terlebih dahulu memegang tangan shownu agar dia tidak dapat bergerak. Jihyo berlari mendekati shownu dan mencakar muka dan badannya dengan perasaan yang marah.
Selepas melihat shownu yang melemah akibat perbuatan jihyo, daniel dan minhyun melepaskan tangannya. Lucas datang menghampiri jihyo dan memberinya sebilah pisau. Jihyo tersenyum melihat pisau tersebut.
Matanya kini menatap shownu. Tanpa berfikir panjang jihyo terus menghunus pisau tersebut ke jantung shownu. Mata shownu terbeliak dan mulutnya terbuka dengan luas mengekspresikan betapa sakitnya diri dia ketika itu.
Jihyo : kini hutang kau dengan aku sudah selesai.
Jihyo berjalan meninggalkan shownu dan menghampiri kuanlin yang kini tengah di bawa masuk ke dalam ambulans.
Khabar bahawa kuanlin cedera telah tersebar hingga ke telinga Mr. Lai dan Mrs. Lai, begitu juga dengan Mr. Song dan Mrs. Song.
Sesampainya mereka di hospital, mereka berlari dan menemukan jihyo di hadapan bilik pembedahan. Jihyo ketika ini sangat kusut kerana memikirkan keadaan kuanlin di dalam sana.
Mata dan hidung bengkak, serta cakar di mana". Mereka terkejut melihat keadaan jihyo ketika itu.
Mrs. Song : jihyo ! Kamu ok ke tak ni ?
Jihyo : omma ! Hiks" kuanlin omma...
Mrs. Lai : jihyo macam mana dengan keadaan kuanlin ?!
Jihyo : maafkan jihyo omma hiks". Masa jihyo bertarung dengan shownu, dia nak cederakan hyo..lepastu, hiks" kuanlin selamatkan jihyo. Badan dia ada bekas cakar yang sangat dalam omma...hiks"
Mr. Song : apa, Kamu bertarung dengan shownu ?!
Mestilah Mr. Song terkejut. Musuhnya kembali dan menyerang anaknya. Itu membuatkan dia lebih risau dengan keadaan jihyo.
Mr. Lai : saya rasa kita kena letak beberapa bodygurd untuk jaga jihyo nanti.
Setelah 2 jam menunggu, akhirnya doktor pun keluar, dan jihyolah orang pertama yang menanyakan keadaan kuanlin.
Jihyo : macam mana dengan mate saya doktor hiks".
doktor : jangan risau, mate kamu selamat cuma dia akan koma untuk beberapa hari.
Mr. Lai, Mrs. Lai, Mr. Song dan Mrs. Song menghembus nafas lega. Sekurang-kurangnya kuanlin tidak apa".
Bersambung
YOU ARE READING
Werewolf Love Story
FanfictionDia seorang yg dingin dan tidak pernah senyum selepas kematian adik kembarnya song hye kyo semasa usianya 10 tahun. Selepas dia berpindah ke sekolah abangnya dia telah berkenalan dengan kumpulan NCT, mereka menjadi kawan baik. Tetapi suatu hari ada...