CHAPTER 17

88 9 1
                                    

1 minggu kemudian~

Hari ni jihyo dan kuanlin akan mengambil ujian kelulusan. Lepas dari rumah jihyo hari tu, kuanlin bertekad nak belajar bersungguh-sungguh untuk ujian ni supaya dia dapat sambung belajar ke universiti yang bagus. Dia bercadang nak buka company sendiri lepas habis belajar.

Dan dalam seminggu tu juga lah, namjoon membantu jihyo untuk belajar begitu juga oppa nya yang lain. Hari ni jihyo pergi sekolah dengan kuanlin. Jihyo sebenarnya gugup sangat. Dia takut lupa apa yang dia dah belajar dan takut gagal ujian ni.

Ujian ni menentukan sama ada dia boleh masuk ke universiti yang dia nak atau tidak. Masa dia tengah gugup, tiba" dia dapat mesej.

SONG FAMILY 💞

Appa
Hwaiting hyo ! Appa tau kamu boleh buat dengan baik 😊

Omma
Betul tu, omma akan sentiasa mendoakan hyo. Hwaiting ! 😣

Jungkook oppa
^1

Taehyung oppa
^2

Jimin oppa
^3

Jhope oppa
^4

Terima kasih appa, omma dan oppa. Tapi hyo takut lah...😥

Jin oppa
Takut apa hyo?

Hyo takut lupa apa yang hyo dah belajar semalam dengan namjoon oppa, hehe...😳

Suga oppa
Lah...oppa fikir apa tadi 😑

Namjoon oppa
Hyo jangan risau, kami di sini selalu mendoakan hyo supaya lulus.

Terima kasih oppa, hyo akan buat yang terbaik ! 😎

Selepas jihyo membaca mesej yang dikirimkan oleh keluarganya, dia tidak merasa gugup lagi dan digantikan dengan rasa semangat untuk lulus ujian ini. Kuanlin yang sedang memandu tu pun pelik tengok jihyo yang senyum sorang" sambil tengok hp.

Kuanlin : siapa yang mesej tu ?

Jihyo: appa, omma dan oppa. Diaorang bagi kata" semangat untuk hyo. Dan sekarang hyo tak rasa gugup lagi.

Kuanlin hanya tersenyum mendengarnya. Lepas sampai dekat sekolah, kuanlin dan jihyo keluar dari kereta sambil berpegangan tangan. Mereka terserempak dengan nct dan wanna one.

Jaehyun : baiklah yeorobun, mari kita buat dengan baik untuk lulus ujian ni !

Minhyun : betul, lepastu kita boleh masuk satu universiti yang sama ! 😂

Semua hanya ketawa mendengar perkataan minhyun. Mereka kemudian masuk ke dewan peperiksaan bersama kerana ujian akan dimulakan dalam 5 menit lagi. Tapi tiba" kuanlin berhenti menyebabkan jihyo juga ikut berhenti.

Kuanlin : gudluck untuk ujian ni hyo, kuanlin tau hyo boleh buat.

Jihyo : terima kasih kuanlin, mari kita sama" berusaha supaya dapat lulus ujian ni.

Kemudian mereka masuk ke dewan peperiksaan bersama.

Bersambung

.

.

.

.

Sorry pendek tangan aku sakit menulis, lagipun tulisnya d hp.




Werewolf Love StoryWhere stories live. Discover now