-Gyertek, kaja.-szólt nekünk Suga majd kinyitotta a rácsunkat.-Nyugi, ha jól számolok màr csak 29 évet, 360 napot és 21 órát kell börtönbe lennetek.
-Köszi az adatokat. -néztem rá mérgesen.
-Szívesen máskor.-mondta majd megfogta a vállam és Jungkookét is, majd elvezetett az ebédlőbe.
6 napja ezt a moslékot esszük és már az a narancssárga ruha is rajtunk van, ami undorítóan néz ki. Úgyhogy az a pár nap amit eddig itt töltöttünk szörnyű volt. És még majdnem 30 évig itt leszünk. Nem tudom hogy fogjuk kibírni. Az egyetlen dolog amit visszatart attól hogy megöljem magam itt, az Jungkook. Ő mindig próbál pozítivan nézni a dolgokra. Annyira tisztelem e miatt. Annyi jó tulajdonsága van egyébként, de az emberek átalában nem látják ezt benne. Én látom, ezért is szerettem belé. Persze ő ezt nem tudja, és ha tudná is, úgysem viszonozná.
Jungkookkal éppen ültünk le a szokásos asztalunkhoz, mikor egy nagy tetovált bácsi odajön hozzánk.
-Sziasztok. Ki ez a szépség? -kacsintott Jungkookra.
-Nem tök mindegy, te kőhalmaz.-szólt neki vissza Jungkook durván.
-Ne légy velem ilyen durva. Majd én leszek veled durva. Az ágyban. -mondta, én meg nem hittem a fülemnek. Mi a szart képzel ez magáról?
-Oké, szerintem te most menj el.-szóltam neki szépen. Szerintem.
-Azért te se nézel ki rosszul, sőt. Inkább téged akarlak.-mondta majd közelebb jött hozzám. Próbáltam ellökni de nem ment, a falhoz lökött, ekkor történt az hogy Jungkook megfogta a kajánkat és a fejéhez vágta. Az ezüst tálcát például ami elégge fájt neki ezért a földre esett.
-Te kis kurva.-kiabálta oda neki, majd elkezdett futni felé és a földre is teperte. Majd elkezdte őt ütni. Reagálni se tudtam úgy lesokkolódtam. Szegény Jungkooknak már vérzett a feje, ekkor léptem közbe majd úgy megrúgtam hogy elájult. Ezután felsegítettem Jungkookot, akit elkísértem az orvosiba.
Gondolom az összes rab erről fog beszélni egy ideig. Nem csodálom.
Már egy 5 perce keresem az orvosit és nem találom. Ahj. Megkeresem Jinéket inkább. Remélem őket könnyebb lesz megtalálni.
-Jin.-nyitottam ki az ajtót. Ott ült bent az összes majom aki elfogott minket. De jó. -Segítsetek.
-Mi történt jézusom?-nézett Jungkookra majd leültette és elkezdte ápolni őt Namjoonnal együtt.
-Hát egy nagy darab csávó, megfenyegette Jungkookot hogy megerőszakolja, majd engem is, ekkor Jungkook leütötte, de a csávó felkelt és leteperte Jungkookot a földre majd elkezdte ütni. Ekkor belerúgtam egy nagyot és elájult.
-Wao. Ti aztán tényleg mindenhol zűrzavart csináltok.-nevetett Hoseok.
-Hát most őszintén, túl helyesek vagyunk. -mondtam, de ezt nem nagy képűségből, hanem mert ez az igazság. Sajnos.Remélem tetszett nektek. 💞💞
BẠN ĐANG ĐỌC
Don't Let Me Down || Taekook
Fanfiction"-Akkor siess, ha még vársz egy picit rádtalálnak. -Ne aggódj értem drága.-nevetett. -Még egyszer drágámnak hívsz én magam lőlek le. Na menj már.-kiabáltam neki. -Megyek már.-majd bement az ajtón." Taekook fanfiction ❤️