13.rész

536 38 0
                                    

-Lehet megtaláltuk Jackson és Mark lakását. Holnap lecsekkoljuk.-mondta Jin, miután bementünk az irodájukba, és leültünk.- és jó lenne ha ti is jönnétek.
-Hogy tessék? Mi? Minek?-kérdezte Jungkook furán.
-Mert ti ismeritek őket, nagyon. És az jól jöhet nekünk. Plusz harcolni is tudtok, nem?
-De. De egyáltalán kimehetünk a börtön területéről?-kérdeztem miközben egy mappát nézegettem Suga asztalán, ami miatt Suga gyilkos szemekkel nézett rám, de kit érdekelt.
-Igen, ha a segítségünkre vagytok. Ha nem, akkor nem jöttök velünk többet, és rohadhadtok a cellában. -mondta Namjoon, majd ránk nézett. -Akkor jöttök?
-Megyünk. Úgy sincs jobb dolgunk.-vontam vállat.
-Biztos? -fordult felém Jungkook.-Nem kéne előbb ezt végig gondolni?
-Mondj egy okot amiért nem akarsz menni.-tettem keresztbe a kezem.
Ezután elhúzott a többiek elől és elkezdett suttogni:
-Mi van, ha meglátnak és nem tudom, mondjuk megint szét akarnak ütni.
-Nyugi, olyan nem fog megtörténni, mostmár sokkal jobban harcolunk, plusz rendőrök is lesznek. -nyugtattam le szegényt.
-Oké, bízok benned. Menjünk.
-Na akkor most jöttök vagy nem?-nézett ránk Hoseok, miután visszajöttünk a magán beszélgetésből.
-Megyünk. -mondta Jungkook majd sóhajtott egyet.
-Nyugii, jó lesz.-mondta Jimin mosolyogva.
-Te hogy tudsz mindig ilyen boldog lenni?-kérdezte Jungkook.
-Nem tudom. Mindennek a pozitív oldalát nézem. Pl ennek is.-mosolygott ránk. Közbe láttam hogy a háttérből Yoongi mosolyog rá. Mi a fasz? Yoongit még nem is láttam mosolyogni, na mindegy.
-Holnap kb 8-kor indulunk. Addig is ne csináljatok bajt.-mondta Jin majd kimentünk. A cellánkig kézem fogva mentünk mivel úgy is elvállunk utána.
-Jungkook? Nem kéne nekünk ilyen jutalom, azért mert segítünk?
-Deee.-mondta izgatottan.-De mi legyen?
-Mondjuk az hogy rakjanak minket egy cellába, nem? -néztem a falra, amin túl oldalán Jungkook feküdt.
-Dee, uhhh az nagyon jó lenne.-mondta Jungkook, de olyan cuki volt azt hittem ott helyben meghalok.-De megfogják engedni?
-Hát majd holnap megtudjuk. Na most aludjunk, mert hosszú nap lesz a holnapi. Jó éjt Kookie.
-Jó éjt Taetae. Szép álmokat.-mondta és én már kb aludtam is.

Helloo! remélem tetszett, bocsi hogy megint kb 2 hétig nem volt rész, eskü próbalok hetente felrakni de nem megy 🤦🏼‍♀️ na mindegy, köszi h olvassatok egyaltalán ezt a szart😂❤️

Don't Let Me Down || TaekookOù les histoires vivent. Découvrez maintenant