20.rész

449 30 0
                                    

-Figyi Tae! -suttogta nekem Jungkook miközben mentünk vissza a rendőrségre Chanyeolékkal.
-Igen?
-Nem akarunk rendőrök lenni?
-Hogy mi van?-kérdeztem egy kicsit hangosan ezért mindenki ránk nézett.-Mármint mi?
-Hát figyi most visszamennénk a cellánkba, elég sok időre. És én azt nem szeretném. És elég sokat segítettünk nekik, lehet megengednék. Szerinted nem ér egy próbat?
-Nagyon aranyos vagy Jungkookie.-mondtam neki mosolyogva.-De ez nem így működik sajnos. De azért megpróbálhatjuk.-majd megcsókoltam.
-Ah gyerekek ezt hagyjátok abba.-mondta Jin aki éppen vezetett.
-Igen még a végén itt fogjátok megbaszni egymást amit senki nem akar.-mondta Jimin Yoongi vállára dőlve.
-Dehogynem.-mondta Hoseok.-Csak vicceltem, jesszus nem kell leszedni a fejem.
Szerintem még mindig bejön Hoseoknak Jungkook de azon kívül jó fej, de figyeljen azért mit mond mert megütöm.
-Na megérkeztünk, köszönjük hogy elhoztatok.-mondta Jin, majd bementünk és mi is elköszöntünk tőlük. -Ti meg gyertek velünk.-mutatott rànk.
-Először is, köszönjük a sok segítséget.-mondta Jin nekünk,miután mindenki körbe ült az irodájukba.
-Persze szívesen.-mondta Jungkook.
-És mit szeretnétek kérni?
-Bármit lehet?-kérdeztem de már úgyis tudtam Jungkook mit szeretne.
-Had legyünk rendőrök mi is. Kérlek. -mondta Jungkook aranyosan. Jin közbe akart szólni, de Jungkook felállt és úgy mondta tovább.- Tae és én is tudunk harcolni és erőszakosak is tudunk lenni és meggyőzőek. És jól nézünk ki, simàn betudunk olvadni bárhova. Gondoljátok át, addig mi visszamegyünk magunktól a cellálkba ugye? Gyere Tae. -mondta majd kihúzott azonnal.
-Ez szép volt.-mondtam neki nevetve.-Remélem nagyon átgondolják.
-Biztos.-mondta majd a falnak nyomott és megcsókolt de nem tartott sokáig mert az őrök bekergettek minket.

hellooo! tudom reg voltam megknt xdd ez volt az utolso előtti rész!!

Don't Let Me Down || TaekookTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang