17.rész

460 35 5
                                    

-Na akkor. Egy szimpla kérdéssel kezdődik az egész. Csak válaszolnotok kell rá. Kivel feküdnél le a szobában lévő emberek közül?
-Oké, ez még nem is durva. Jungkook.-válaszoltam.
-Taehyung.-szólalt meg Jungkook is. Ez eddig eléggé egyértelmű volt.
-Jin.-mondta Namjoon.-Hát csak nézzetek rá, jól néz ki.-magyarázta meg a válaszát.
-Hát nem is tudom.-mondta Jimin.-Muszáj válaszolni?
-Igen na gyerünk.-morgott Yoongi.
-Akkor Yoongi.
-Hogy mivan?-nézett rá meglepődve Yoongi.-De miért?
-Azt már nem muszáj elmondanom.
-Én Jimin. -mondta Yoongi halkan.
-Wao, köszi.
Mielőtt ez még kínosabb lett volna Jin megszólalt.
-Namjoon talán. -vonta meg a vállát. Mire Namjoon csak vállon veregette.
-Oké, engem senki nem mondott bár eleve gondoltam hogy így lesz.-mondta Hoseok.-Én talán Jungkookot választanám.
Erre csak csúnyán néztem rá de ő csak megvonta a vállàt. Hát oké.
-Na kösz a válaszokat, tovább mehettek.
Hogy mi van? Nem úgy volt hogy kiengednek minket? Mi az hogy tovább?
És ekkor kinyílt egy ajtó, ami egy másik szobába vezetett.
Egy sima szoba volt aminek a masik oldalán egy ajtó volt.
-Most komolyan semmi nincs? Ez így elég egyszerű. -mondta Yoongi aki elkezdett az ajtó felé menni, de megállítottam.
-Várj. -mondtam majd léptem egyet.
Erre elkezdtek összemenni a falak.
-Najó, most ez mi a fasz?-nézett körbe Hoseok.
-Palacsinták leszünk emberek.-mondta szomorúan Jimin beletörődve a sorsába.
-Nem. Biztos itt is majd megkell oldani valamit vagy válaszolni kell és kijutunk. Senki nem fog itt meghalni.-nyugtatott minket Jin de rajta is látszott hogy eléggé fél.
-Max Jackson és Mark meg a társai fognak meghalni.-mondta Jungkook mérgesen mire csak megfogtam a kezét és megszorítottam ezzel jelezve hogy egyetértek vele.
-Most meddig várnak a kérdésekkel , mindjárt összelapulunk.-dühöngött Yoongi.
-Lehet azt akarják.-motyogta Namjoon.
-Oké akkor a következő amit csináltok kell, az hogy körbe ültök, és felelsz és mersz lesz.-nevetett Jackson. -De gyorsak legyetek mert nemsokára meghaltok ha így haladtok. És én mondom a kérdéseket.

Don't Let Me Down || TaekookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora