előre mondom fogalmam sincs hogy mennek ezek a tárgyalások xd remélem nem baj love ya
Ma lesz a tàrgyalásunk. Előre félek mi lesz. De nagyon.
-Nyugi, minden rendben lesz.-súgtam oda Jungkooknak miközben mentünk be a bíróságra.
-Remélem is.-suttogta vissza.
Beértünk és leültünk az asztalhoz. Az az 5 rendőr csávó ült velünk akik behoztak minket. De jó...
-Azért vagyunk ma itt hogy megbeszéljük Jungkook és Taehyung bűntetését. Rablásért meg emberölésért.
Mikor meghallottam hogy emberölés előre tudtam ez nem fog jól végződni.
-Tehát kiraboltatok öt bankot, plusz híres emberektől is raboltatok sok pénzt, bulikba is bementetek és onnan is raboltatok. Plusz egy bizonyos Jeon Hyunwoo (fogalmam sincs mi az igazi neve :/ ) nevű embert megöltek.
Láttam hogy Jungkook arca megfeszül mikor meghallotta apja nevét. Szerettem volna mondani neki valamit, de nem tudtam.
-Ezek miatt életfogytig kéne bent lennetek. De lehet alkudozni. Valljátok be. És akkor nem kell az életedet börtönbe tölteni.-mondta a bíró, ezután mi egymásra néztünk. Talán itt az ideje hogy elmondjuk az igazat. Jungkook csak bólintott és elkezdett beszélni. Most először mondjuk el valakinek mi is történt igazából.
-Na tehát. Erről elég nehéz beszélni, de ez úgy volt hogy apám beteg volt.-kezdett bele Jungkook. -Agyilag volt beteg. És bántalmazott engem. Testileg. Megerőszakolt. Többször is.-mindenki meglepődött és sajnálkozóan nézett rá.- Azt hitte az övé vagyok, ezért nem lehetett senkim se. Aztán egyszer Taehyung átjött hozzánk, és együtt beszélgettünk a szobámba, aztán egyik dolog történt a másik után és csókoloztunk. -nevette el magát Jungkook hihetetlenkedve. Mindenki nézett rá hogy mi a fasz baja van most. -És apám pont akkor jött be a szobámba és látta. Elborult az agya. Megfogta Taehyung fejét és addig verte a falba míg már ömlött a vér a fejéből. Majdnem meghalt. És meg is halt volna ha nem lépek közbe. Meg fogtam a lámpát és a fejéhez vágtam. Az a lámpa darabjai a fejében maradtak, amitől elvérzett. És meghalt. Igazából önvédelem volt. Megmentettem Taehyung életét. És nem bántam meg, és nem is fogom. -fejezte be Jungkook majd leült. Mindenki le volt sokkolva. Senki sem gondolta hogy ez történt.
-Értem. -mondta a bíró.-De ez nem nagyon változtat semmin. Megöltetek egy embert.
Annyira ideges lettem erre azt hittem felállok és kinyírom. Szerintem Jin látta ezt rajtam és felszólalt.
-Ez nem így van. Ez nem csak egy sima ölés volt. Volt okuk rá. Méghozzá elég sok. Tehát nem kell életfogytik börtönbe lenniük. 30 év körübelül, ha jól számolok.
-Értettem. Oké. Igaza van. Akkor hivatalosan is 30 év. -ezután a kalapácsával vagy mi a faszommal ütött egyet az asztalra.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't Let Me Down || Taekook
Fanfic"-Akkor siess, ha még vársz egy picit rádtalálnak. -Ne aggódj értem drága.-nevetett. -Még egyszer drágámnak hívsz én magam lőlek le. Na menj már.-kiabáltam neki. -Megyek már.-majd bement az ajtón." Taekook fanfiction ❤️