2.rész

716 45 2
                                    

-2 órája ülünk a kocsiban. És semmi. -mondtam Jimin egy chipset zabálva.
-Nyugi, úgy sem fognak egész nap a házban maradni mikor már csak 2 nap vagy a nagy akciójukig.-mondta Jin egy távcsővel a kezében amivel valólszínüleg az ablakot leste.
-Na és már jönnek is.-mondta Suga.
Először Taehyung lépett ki majd Jungkook követte. Szép lassan sétáltak az autójukhoz.
-Wao.-mondta Jimin.
-Mi az?-kérdezte Suga.
-Ezek biztos bűnözők és nem modellek vélelten?-kérdezte.
-Idióta.-ütötte fejbe Jin és Suga őt egyszerre.
-Követnünk kéne őket.-mondta Namjoon mikor beszálltak végre a kocsiba.
-Na nem mondod.-nevetett Hoseok.-Nyomás.-mondta majd elkezdték követni őket.

*Taehyung szemszöge*
-Ugye te is láttad hogy figyelnek minket?-nevetett Jungkook, miközben beült mellém a kocsiba.
-Aha. Igazából tök mindegy, mert csak annyit fognak látni hogy fegyvert szerzünk majd hazajövünk. Semmi extra.-nevettem.
-Hát jahh. Bár rendőrökhöz képest elég bénák.
-Az biztos. Vagy mi vagyunk túl jók.-nevettem megint aztán elindultunk Chanyeolékhoz.

Megérkeztek Jinék arra a helyre ahova Taehyungék is.
-Ahhh. Itt miért helyes mindenki?-mondta Jimin miközbe láttuk hogy egy csapat emberrel bemennek egy helyiségbe.
-Jimin, te meleg vagy?-kérdezte tőle Namjoon.
-Mi dehogy.-nevetett.-De wao, értük az lennék.
-Értük.-mondta halkan Yoongi amit senki nem hallott.

-Na most már háromnegyed órája bent vannak. Kezdek ideges lenni.-szólalt meg Jimin.
-Csak kezdesz. Biztos.-forgatta meg a szemét Hoseok.
-Na ott jönnek.-mutatott Jin az ajtóra ami éppen akkor nyílt.
A két fiú jött ki rajta sok sok fegyverrel a hátukon és dölöngéltek. Akkor azért voltak bent ilyen sokàig mert ittak. Ahh.
Szép lassan elindult a kocsijuk is de mivel be voltak rugva elég hosszú volt a haza út.

*Taehyung sz.*

-Na gyere.-próbáltam kiráncigálni Jungkookot az autóból.
-De olyan jó itt lenni.-nyavalygott.
-Bent még jobb.-majd megfogtam a kezét és a fegyverekkel együtt nagy nehezen bementünk a házba. Majd leraktuk a fegyvereket és Jungkook véletlen eldőlt és rám esett. Szó szerint rajtam volt, én meg a földön. Csak néztem a szemét aztán az orrát majd az ajkait. Olyan gyönyörű volt és úgy meg akartam csókolni, de nem, nem tehettem.
-Szállj le rólam.-mondtam nevetve majd lelöktem magamról.
-Pedig tök kényelmes volt.-annyira be volt rúgva hogy már azt se tudja mit beszél.

Sziasztok!
Remélem tetszett!😂❤️
Nem tudom mikor jön a következő rész, de remélem hamar tudom hozzni😂💖

Don't Let Me Down || TaekookOnde histórias criam vida. Descubra agora