Külső szemszög:
-Állítólag az egyik legnagyobb akciójukra készülnek.-nézett fel a számítógépéből Hoseok.
-Már 2 éve üldözzük ezeket, nem lehet igaz még mindig nem kaptuk el őket. -mondta Jin idegesen.
-Nyugi, egyszer meglesznek hidd el.-rakta rá Namjoon a kezét Jin vállára.
-2 nálunk fiatalabb tiniről van szó. Még Jiminnél is fiatalabbak.-mondta Suga.-Nagyon eszesek.
-Hol lesz az akció?-kérdezte Jimin.
-Szöulban.
-Ennyi? Ennyit tudtunk meg?-kérdezte Jin idegesen.
-Hát egy hét múlva valszeg. -válszolta félénken Hoseok.
-Szedjünk össze mindent utoljára róluk, oké?-kérdezte Jin. -Tehàt Jeon Jungkook és Kim Taehyung. Nem családtagok, csak barátok, és sok ideje együtt követnek el bűnügyeket. Eddig senki se tudta őket megállítani. Nagyok eszesek és...
-Helyesek.-kiabállta be Jimin.
-Egy komoly ügyről van szó Jimin, figyelj.-szólt rá Jin.
-Jó, de le se tagadhatod tényleg helyesek.-szólalt meg Hoseok.
-Igen, de ez most hogy jön ide?-nevetett Jin.-Na tehát, fel kell készülnünk és követnünk kell őket. De ahhoz először meg kell találnunk őket. Tudjuk a mostani kocsijuk rendszámát, remélem még nem cserélték le a kocsit.-mondta Jin és már a számítógépen pötyögött valamit.
Eltelt pár perc, addig Jimin és Suga összevesztek azon hogy ki a magasabb, majd Jin felkiabált.
-Megvan. Megvan megvan megvan. Megvan hogy hol laknak most.-mondta boldogan.
-De ha már most megvannak miért nem megyünk oda most?-kérdezte Namjoon.
-Mert sokkal izgalmasabb lesz meló közben elkapni őket.-mondta Jin ravaszul.Taehyung szemszöge:
Arra kelltem reggel fél hétkor hogy Jungkook keze a nemiszervemnél van. Mi a szent szar? Most komolyan álmában odarakta a kezét? Bàr mit ne mondjak eléggé jól esik. Állj le Taehyung. Szép lassan leemeltem a kezét onnan, majd elmentem wc-re. Ezután felhívtam Chanyeolékat. Chanyeol és még 8 baràtja az EXO nevű gangben vannak. Ők szállítják nekünk a pisztolyt meg ilyeneket.
-Csá haver.-szóltam a telefonba.
- Csá, nyugi ma délután érkeznek a cuccaitok, aztán Baekhyun és Sehun elviszi őket hozzátok.
-Te vagy a legjobb.
-Tudom. -nem látam de tuti kacsintott.-Na most megyek mert Baekhyunnak gondjai akadtak.
-Milyen gondjai?-mondtam percerzen.
-Internetes, idióta. Na szia.-mondta majd lerakta.
Miért nem jöttek még össze nem értem. Ilyeneken gondolkodtam mikor vissza akartam feküdni az ágyba de véletlen Jungkookra feküdtem. Ő meg felnyögött fájdalmában.
-Jézus, mi történik?-kérdezte álmosan, és a rettentő szexi reggeli hangján.
-Véletlen rádfeküdtem.-nevettem. Fu ott helyben szét tudtam volna csókolni. De nem tehetem.
-Nem baj. Úgy is pont úgy akartam kellni hogy rajtam fekszel.-mondta nevetve majd bement a fürdőbe. Ha tudná nekem mennyire szarul esik hogy ezeket csak viccből mondja.Sziasztok! Itt vagyok az első résszel remélem tetszett! 😍💖😘 valszeg 2 hét múlva lesz a következő rész bocsi 😪
BINABASA MO ANG
Don't Let Me Down || Taekook
Fanfiction"-Akkor siess, ha még vársz egy picit rádtalálnak. -Ne aggódj értem drága.-nevetett. -Még egyszer drágámnak hívsz én magam lőlek le. Na menj már.-kiabáltam neki. -Megyek már.-majd bement az ajtón." Taekook fanfiction ❤️