-Reggeli, nyomik.-köszöntött minket kedvesen Yoongi mint mindig. Ő visz el minket minden reggel reggelizni és vacsorázni is. Jin pedig éjszaka figyel ránk, bár mostanában nem mindig. Lehet egyre jobban bízik bennünk. Na persze.
-Hallottam történt valami köztetek. -mondta Yoongi miközbe vitt minket az ebédlőbe.
-Jin mondta el?-kérdeztem.
-Hát ki más.-nevetett.
-Mindegy, az semmi nem volt.-válaszolta Jungkook.
-Semmi? Jin máshogy mondta.-nézett rá Yoongi.
-Jó tök mindegy. Neked mi közöd van hozzá egyáltalán?-kiabált rá Jungkook hirtelen majd bement.
-Bocsi miatta. Csak még mi se nagyon tudjuk mi van.- mondtam majd Jungkook után mentem.
-Hé Jungkook várj már.-szaladt oda a már sorban álló Jungkookhoz. -Most miért kellet szegényt leüvöltened.
-Mert felbaszott.-válaszolta.
-Ah mindegy.-mondtam. -Ezután akarsz a gymbe menni?-kérdeztem.
-Még szerintem nem.-mondta és màr el is ment.
Mi van ma vele? Miért ilyen gonosz? Este még kézen fogva aludtunk baszki...Miután meg reggeliztünk, mentünk vissza a cellánkba, és mikor elhaladtunk Jinék szobája előtt, arról beszéltek hogy új veszélyes bűnözők vannak, akik gyilkolnak is. Ezután meghallotuk kikről van szó. Jackson és Mark.
-Na most csak viccelsz.-nézett rám Jungkook.
-Menjünk be.-mondtam és már indultam is volna de Jungkook vissza rántott.
-Miért mennénk be?
-Mert mi talàn tudunk segíteni, és akkor végre örökre börtönbe marad az a kettő balfék. Plusz még talán mi is kijutunk előbb hogyha segítünk.-valászoltam, ő ezután csak bólintott majd bementünk.-Sziasztok.-köszöntem Jinnek és barátainak.
-Ti mit kerestek itt? Menjetek vissza a cellátokba, ide be se jöhetnétek.-mondta Jin.
-Akkor mondjuk jobb zàr kéne vagy egy őr az ajtó elé.-válaszolta erre Jungkook.
-Jó mindegy. Mit akartok?-kérdezte Yoongi.
-Talán tudunk segíteni.-mondtam.- A Jackson és Mark ügyben.
-Mi? Ti hogy tudnátok?-kérdezte Hoseok.
-Hát tudunk egy pár dolgot róluk.
-Honnan?
-Közös múlt.-válaszolta Jungkook miközben leült egy székre. Ami miatt Namjoon furán nézett rá.
-És elmondanátok a közös múlt az úgy mit is takar pontosan?-kérdezte Jin.
-Hát az úgy volt...-kezdtem bele.sziasztok, remélem tetszett! ♥️
még annyit szerettem volna h felraktam egy új könyvet Taekook instagram, úgyhogy kérlek olvassatok bele😂❤️
ESTÁS LEYENDO
Don't Let Me Down || Taekook
Fanfic"-Akkor siess, ha még vársz egy picit rádtalálnak. -Ne aggódj értem drága.-nevetett. -Még egyszer drágámnak hívsz én magam lőlek le. Na menj már.-kiabáltam neki. -Megyek már.-majd bement az ajtón." Taekook fanfiction ❤️