-Húzzatok el, míg szépen mondom.-kiabált ránk Jackson.-És kik ezek bazdmeg?
-A barátaink.-válaszolta Jungkook.
-Komolyan, mit akartok? Kezd elegem lenni.-szólalt meg Mark miközben úgy nézett rám mintha meg akarna ölni.
-Csak beszélgetni. -mondtam nyugodtan.
-Nem. Menjetek el.-mondta Jackson de mi csak azért is bementünk. Ott ültek a kanapén. 7 a 7 ellen, nem is rossz. Mire bejöttünk Jackson már fegyverrel közeledett felénk.
-Húzzatok el mielőtt lelőlek titeket, de komolyan.
Erre Jin is elővette a fegyverét.
-Jack, nyugi. -nyugtatta Mark hirtelen. A kanapésok csak értetlenül néztek.
-Mit akartok?-kérdezte Mark.
-Csak beszélgetni. Tényleg.
Én, Jungkook, Jackson és Mark bementünk egy szobába beszélgetni.
-Figyeljetek. Ezt most hagyjátok abba. De tényleg.-kezdtem bele.- Nem lesz jó vége. Mi Jungkookkal börtönbe jutottunk. Még most is ott vagyunk, és sok ideig is leszünk ott. Úgyhogy tényleg hagyjátok abba míg nem késő.
-Ez vicces. Ti akartok lebeszélni róla?-nevetett Mark.
-Hogy érted hogy mi? Igen, mi. -mondta Jungkook mérgesen.-Régen jóba voltunk. Nagyon. Mi csak jót akarunk nektek.
-Ez még viccesebb.-nevetett mostmár Jackson is.
-Ugye tudjátok hogy nincs sok esélyetek? Akikkel jöttünk azok rendőrök. Így is úgy is bementek mostmár. Ez van.
-Te most csak hülyéskedsz? -mondta Jackson halál idegesen, majd megfogta a pisztolyt és belelőtt Jungkook lábába.
-A jó édes kurva anyáda....-de nem tudtam befejezni mivel Mark leütött és elájultam.Nem tudom mennyi ideig lehettem kiütve, de ahogy kinyitottam a szemem, az 5 rendőrrel talàltam magam szembe egy sötét szobába. Visszagondoltam mi is történt és realizálódott bennem valami.
-Hol van Jungkook? Hol van baszki?-kiabáltam.
-Ott van hátul. Most pihen. Namjoon próbálta ellátni őt, ezért elvérezni már biztos nem fog. De a seb szörnyen lassan fog így begyógyulni. -mondta Jin fejét hátra döntve egy falnak.
Majd odamentem Jungkookhoz, az ölembe húztam és elkezdtem simogatni a haját.
-Mióta vagyunk itt és hogy kerültünk ide? -kérdeztem miközbe Jungkooknak suttogtam hogy minden rendben lesz.
-3 napja, és először titeket hurcoltak le ide, majd minket. Hirtelen támadtak és többen voltak sajnos. -vàlaszolt most Yoongi miközbe Jimint nézte aki éppen aludt.
-És miért vagyunk még itt? -kérdeztem furán.
-Mert képtelenség innen kijutni. Próbaltam már kilőni a zárat. Lehetetlen. És térerő sincs. Őszintén nem tudom hogy fogunk innen kijutni. -sóhajtott Jin.
-Aztakurva. Ha kijutok egyszer két kezemmel gyilkolom meg azt a kettőt esküszöm. -mondtam mérgesen.hello. na igen oktober ota nem volt resz 𝚡𝚍𝚍𝚍𝚍 gratu magamnak. de most legelabb lesz időm tényleg befejezni ezt a kömyvet, ugyse megyunk sehova sajna
ESTÁS LEYENDO
Don't Let Me Down || Taekook
Fanfic"-Akkor siess, ha még vársz egy picit rádtalálnak. -Ne aggódj értem drága.-nevetett. -Még egyszer drágámnak hívsz én magam lőlek le. Na menj már.-kiabáltam neki. -Megyek már.-majd bement az ajtón." Taekook fanfiction ❤️