"Nem akarok meghalni!"
"Nyugodj meg, nem lesz semmi baj."
"Muszáj megtennünk... Érte..."
"Kérlek ne tedd ezt!..."
"Lehet egy utolsó kívánságom?"
"Miért kell meghalnunk, anya?"
"Biztos van más megoldás!"
"Én még élni akarok!..."
"Lehet ez a vég... Soha többet nem látjuk egymást újra..."
Utolsó szavak. Szörnyek utolsó szavai haláluk előtt. Szörnyek szavai, mielőtt elérte őket a végzet. Könnyek között mondták utolsó mondataikat.
Alphys laborjában sétált, elgondolkodva, mi, vagy éppen ki vezette őket ide. Hogy haltak meg. Megérdemelték-e. Van-e családjuk, akiknek hiányoznak...
Belépett a liftbe és lement az alsóbb szintre. Belépett egy szobába. Amit látott, nem döbbentette le őt... Mert ő művelte mindazt.
Fehér, szörnyformájú alakok voltak, de nagyrészük össze volt olvadva egy másikkal; eggyé váltak. Látni lehetett férjet és feleséget, anyát és fiát, vagy akár testvéreket. Leginkább valamilyen viszonyban voltak egymással, a többiről nem lehetett megállapítani.
Alphys megközelített egy párost, akik már majdnem teljesen elolvadtak. A mellettük lévő asztalon egy tablettát és egy szurit lehetett találni. A tűbe belerakta a tablettákat, majd beadagolta az Amalgamate-nek, aki ettől jobb formába került.
- Így. Remélem most hatásosabb és több ideig fog tartani, mint korábban. Oh, bárcsak az előző tudós is itt volna! Ő értett az ilyenhez...
- 🖐⧫⧫ ❖♋♑⮹□🙵📬 - szólalt meg egy furcsa hang.
- H-huh?!
- ☜●🙰⬃❖⬃🙵📪 ♋🔾♓🙵□❒ ♓⧫⧫ ●♏⬧⌘ ♋⌘ ♓♎♏🙰♏📬 -folytatta.
- Ki volt az?
A hang viszont már nem válaszolt.- Ki az a... Ness? - kérdezte Undyne.
- egy szörny-ű személy.
- Sans, ilyen dologban ne poénkodj! Eleve utálom a szóvicceidet. - szólalt meg testvére.
- jólvan na. na szóval. undyne, asgore király említette neked hogy van valaki, aki felfordulást keltett a városban, igaz?
- Igen, említette. Hogyha már te is idejöttél figyelmeztetni minket, akkor rosszabb lehet a helyzet mint ahogy gondoltam...
- muszáj megállítanunk őt. azt az emberkölyköt is megpróbálta beszervezni a mocskos tervébe hogy megöljön mindenkit.
- Frisk? Ő sose ölne senkit! Ő a barátom, ismerem őt és nem tenne ilyet!
- Várjunk csak. Papyrus, te egy barátja lettél egy... Egy embernek?! Meg kéne ölni őket!
- Tudom, de... Használta a "speciális támadását!" Ráadásul túl gyenge volt, nem volt szívem elfogni!
- Ajh... Most az egyszer elnézem, de csak mert vészhelyzet van.
- a lényeg most nem a kölyök, hanem ness. ha nem vigyázunk, akár minket is meg tud ölni! az ELTÖKÉLTSÉGE talán még a miénknél is nagyobb... eltökélt hogy mindenkit megöljön.
- Ezért kéne edzeni. Vagy legalábbis hagyni hogy edzzünk! - közölte Undyne.
- inkább meg kéne keresni, elfogni és addig ütni amíg lélegzik!
- Sans, te nagyon erőszakos vagy... Ha volna barátnőd, talán nem kívánnád a halálát...
- nekem nem kell barátnő! amúgy... foglalkozz a sajátoddal, paps.
- Nem is járunk! - mondta egyszerre Papyrus és Undyne, mivel mind a ketten tudták, hogy kettőjükre gondolt.
- ha ti mondjátok... pedig nagyon úgy tűnt... heh.
- A lényeg: elő kell valahogy kerítenünk Ness-t és elfogni. Majd azután eldöntjük, mit teszünk vele.
- Ez jobb ötletnek hangzik.
- paps, nemár hogy egyetértesz vele!
- Az erőszak nem megoldás!
Sans mélyet sóhajtott.
- igazad lehet.
- Tudtam hogy nem fogsz egyet é... Várj, mi? Mit mondtál?
- azt mondtam, igazad lehet. az erőszak nem megoldás.
Hátat fordított testvérének és barátjának, majd eltűnt.
legalábbis nem mindig megoldás. - gondolta.Papyrus és Undyne kettesben maradtak.
- Gondolom most már semmi kedved edzeni... - mondta Undyne.
- Azt teszek, amit szeretnél. - válaszolt Papyrus.
- Akkor mondd meg, hogy te most mit szeretnél csinálni.
Papyrus nem tétovázott, rögtön rávágott egy választ:
- Csináljunk spagettit!
Barátja bólintott, és indult is a konyha felé.
Egymásnak adogatva a hozzávalókat, keverve-kavarva főzték a finom ételt. A végeredmény mind a kettejüknek nagyon ízlett.
- Paps, volt valami titkos összetevő, amitől ilyen jó ízű lett? - mosolygott rá Undyne.
- A szeretet. A legtöbb ételben jól tud jönni! Főleg azokban, amiket azoknak csinálunk, akiket szeretünk! - csillogott a csontváz szeme.
- Ez tényleg jó összetevő minden ételbe! Viszont tudtad, hogy ezt az összetevőt máshogy is fel lehet használni?
- Ezt hogy érted?
- Majd rá fogsz jönni hogy értem.
- randiztok? heh. végre ez is megtörtént. az öcsikémnek barátnője lesz!
Sans lesett be az ablakon.
- Ne is foglalkozzunk a tesóddal.
- Jó ötlet!- Ígérem, f-fogok találni módot, hogy ú-újra éljetek! - mondta Alphys.
Az egyik összeolvadt páros közeledett felé. Egy nő és egy férfi volt, vélhetőleg egy házaspár. Két mondatot ismételgettek folyton:
"Muszáj megtennünk... Érte..."
"Biztos van más megoldás!"
Valószínűleg nem véletlen folytán haltak meg. Valaki meg akarta őket ölni. Hogy ne tegyen kárt más személyben.
- E-el tudjátok mondani, m-mi történt veletek?
Alphys nagyon nehezen értette, amit mondtak. Csak néhány szót tudott kivenni belőle:
- ...kislányunk... ...Asgore... ...egyedül... ...szomorú... ...félni fog...
A tudós mindent, amit csak tudott, feljegyzetelt.
- K-köszönöm... M-most el kell m-mennem... N-nemsokára jövök...
Alphys kilépett a laborból. Görcsölt a gyomra, miközben ment Snowdin felé.
ESTÁS LEYENDO
Ness élete (1. kötet)
FanficAz Undertale világában minden szép és jó - amíg valaki tönkre nem teszi a békességet. Ennek a valakinek a neve Ness, és legszívesebben mindenkit elpusztítana. De mégis mi oka van rá? Hogyan lehetne lenyugtatni őt? De legfőbbképpen: mi lesz a sorsa? ...