Selamün aleyküm arkadaşlar biliyorum kaç aydır bölüm yazmıyorum bağzı sebeplerden dolayı ama bu bölümle size kendimi affetireceğim iyi okumalar
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Sabah başımda çalan alarmla gözlerimi açtım hafif aralık olan perdemden güneş tüm asaleti ve kıvraklığıyla içeri süzülüyordu ve beni kendisine bakmaya teşfik ediyordu. Ben bunu düşünürken içeriye hayvan gibi dalan arafla yataktan yere düştüm.
-yuh, anan baban sana bir kızın odasına girmeden önce kapıyı çalman gerektiğini söylemedimi?
-ne diyon kızım benim anam, babam seninde anan baban eğer öyle bir şey söyleseydiler bilirdim hem sende bilirdin.
Diyince elimi anlıma koyup;
-araf sen ciddimisin?
-ne ne oldu ne dedim, ben şimdi.
-merak ediyorum bunu bilerek mi yapıyorsun yoksa çok saf olduğundan mı kaynaklı. Neyse sabahın köründe ne işin var odamda.
-ne sabahın körüsü, kalk okula bir saat kaldı.
Saate baktığımda gerçekten de bir saat kalmıştı okula.
-tamam tamam sen git bende geliyorum.
-tamam çabuk gel zaten babam sabahtan beridir bana bağırıyor.
-neden ki ?
-neden olacak, hani okulun ikinci günü hız yapmıştım ya işte tam 5 bin tl ceza gelmiş babamda bana bağırıyor.
-ben sana demiştim bu kadar hız yapma diye ama sakalım yok ki sözüm dinlensin. Neyse sen git ben de gelirim şimdi.
Diyip hemen kalkıp üstümü giyindim ve aşağı indim. Babam hala arafa kızıyordu. Ortam yumuşasın diye biraz sululuk yapmak istedim ama çok ta işe yaradı diyemezdim.
-günaydın benim güzel ailem. Ne oluyor sesiniz taa vizandan duyuluyor.
- ben size vizanı gösteririm şimdi.
Diyince anlamamazlıktan gelip;
-ne oldu ki baba
-görüyormusun hanım anlamamazlıktan geliyor bide. Söyle bakalım araf hız yaptı mı ? Yapmadı mı?
-telefon hakkımı kullana bilirmiyim?
-güneşşş...
-valla ben söyleyecektim ama araf eğer söylersem beni döveceğini söyledi ben de korkudan söyleyemedim.
Diyince babam gözlerini bir bende bir de arafta gezdirdi. çok uzatmadan bende masaya oturdum.
-herife bak be hem hız yapıyor hem de güneşi tehtid ediyor. Hemen, hemen şimdi ikiniz de arabalarınızın anahtarını bana veriyorsunuz.-ama baba...
-aması maması yok araf bey hemen şimdi bana anahtarları veriyorsunuz.
-anne bari sen bir şeyler söyle babama.
-araf bu sefer baban haklı. ya kaza yapsaydınız ya ikinize de bir şey olsaydı ben ne yapardım.
Diyince araf oflaya oflaya anahtarı babama verdi bende tam ağzıma bir lokma alıyordum ki babamın
-peki siz küçük hanım.
-ne haa ben. Ee baba sen zaten bana anahtarı hiç vermedin ki. anahtar sen de.
Diyince babam hatırlayıp başını tamam anlamında salladı. Tam kahvaltıya başlıyordum ki arafın beni cimcirmesiyle arafa baktım
-hadi kalk yeter bu kadar kahvaltı yaptığın okula geç kalcağız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zıt Kutuplar
ChickLit-ben gidiyorum -hoşçakal -gitme demeyecekmisin -hayır, çünkü gitsende bir gün bana geri döneceğini biliyorum. -ya dönmezsem -o zaman ben sana gelirim ......................... BAŞLANGIÇ: 18/11/2018