19| Parti başlasın!
"O tabak bitecek, Kook."
Jungkook kaşlarını çatıp elindeki kaşığı hızla masaya bıraktı.
"Ama anne, hyunfum neyde ? Hani beyabey yicektik. Bana kandıyıkçılık mı yaptı ?"
Chaeyoung kocaman gülümseyerek oğluna baktı.
"Bebeğim, Yoongi bugün dişini çektirecek. Doktora gitti ama dönünce seninle oynayacağını söyledi. Ama yemeğini yiyip uyumazsan gelmeyecekmiş."
Jeongguk kaşlarını havalandırıp tombul parmaklarının arasına kaşığını aldı ve küçük yudumlarla çorbasını içmeye başladı.
Hyungu gelecektiyse bu yemeği hızla bitirip uyumalıydı. Tüm odağını önündeki çorbaya vermişti.
"Anne, bitiydim. Şimdi uyuyabiliyim dimi ?"
Annesi kocaman gülümsemesiyle birlikte olduğu yerden kalkıp oğlunun korumalı sandalyesine yaklaştı, kucağına alarak mutfaktan çıktı.
Üst kattaki odanın kapısını yavaşça aralayarak oğlunu, odanın ortasındaki geniş yatağa yatırdı.
"Anne, yıydızlı lambayı da yakay mışın ?"
Chaeyoung onaylayarak lambanın tuşuna bastı ve odayı minik yıldızların doldurmasına izin verdi. Perdeleri kapalı odada tek ışık kaynağı bu minik yıldızlardı.
Jeongguk, hyunguyla yıldızları izlediği gece böyle bir lamba istemişti.
Bazen, gündüz olsa bile bu lambayı yaktırır, hyunguyla uzandığı yerden izlerdi. Hyungu yanında yoksa da onu hatırlatmasını istediği için yaktırırdı.
Ağırlaşan göz kapaklarını usulca kapattı. Esneyen ağzına elini götürdü ve gözlerini ovalayarak yan döndü. Elleri her zamanki gibi kenetli bir biçimde yanağının altında duruyordu.
Uykusu derinleştikçe koca dudakları birbirinden ayrıldı. Yeni çıkan ön tavşan dişleri bembeyaz bir şekilde ayrık dudaklarından belli oluyordu.
O sırada Yoongi kapıyı yavaş yavaş açtı. Önce duvarlarda duran yıldızlarda göz gezdirdi. Arından, tüm yıldızlardan daha parlak olan bebeğine baktı.
Minik bedeninin uzuvları birbirine yaklaşmış, elleri yanağının altında kenetlenmiş bir biçimde uyuyordu.
Yoongi ona yaklaşarak yatağa tırmandı. Dudağının altındaki benden öperek fısıldadı.
"İleride böyle uyuduğunu hep görebilmek için seninle evleneceğim Kook."
Birkaç yıl sonra
Yoongi yanında dudakları büzülü şekilde uyuyan bedeni öperek huylandırdı.
"Bebeğim, işe gideceğim."
Jeongguk takım elbisesiyle hazırlanmış bedeni gözlerini açmadan kolundan yakalayarak üzerine düşürdü. Hmmlayarak ahtapot misali sarıldı sevgilisine.
"Jeongguk, sevgilim. İlk olarak üzerimi kırıştırıyosun ki şu surat ifadenden dolayı sana kızamıyorum bile, ikinci olarak geç kalıyorum ve son olarak mezun olacak birine göre fazla rahatsın sınavın olduğunu unutuyor gibisin."
Jungkook hızla gözlerini açarak üzerindeki bedeni iteledi ve düşmesine neden oldu.
Yataktan pijamalarıyla fırladığı gibi bilinci açılmadan pijamasının üzerine pantolonunu geçirdi ve elini yüzünü yıkamak için lavaboya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
friendship is complicated |yoonkook
Fanfic"Hyunf, gidiyof muşun ? Gifme hyunf. Noluysun gifme." Minik elleri yumruk olmuş, arabanın önünde bekleyen hyunguna seslendi Jungkook. "Üzülme Jungkook~ah. Hyungun bir gün seni görmeye gelecek. Hyungun seni asla unutmayacak." Yoongi gitti. Ve Jungk...