Moriam School'dan çıktım ve part time işime gittim. Tam çok mutlu ve enerji dolu iken Baek ile karşılaştık, Baek bana platonik idi. Yüzüne bile bakmadan hemen işime girip çalışmaya başladım . Baek'de iş yerine girmişti.
Baek ~ Rose bugün tam 33 saniye geçiktin özletiyorsun kendini .
Rose ~Peki Baek işin biti ise gider misin?
Göz devirdi ve suratıma baktı.
Baek~ Benim işim sensin.
Göz devirdim kalbini kırmak istemediğim için bir şey demedim.
Sesizliği Baek bozmuştu.Baek ~ Yani burada çalışıyorum?
Kafam aşağıda eğik duruyor iken bir anda ona döndüm .
Rose ~nE?!!
Tüm moralim altüst olmuştu hemen iş bitsin diye uğraştım. Sonunda iş bitmişti. Okula geri döndüm tam gidecektim ki ?
Patron ~ Rose şunu da götürür müsün ? Dedi.
Rose ~ Tabi efendim dedim.
Uzattı poşeti alıp motora bindim. Siparişi tam götürüyor iken biri dövülüyordu. Motoru durdurdum.
Rose~ Hayır kızım baban hep ne der seni ilgilendirmeyen şeylere burnunu sokma .
Motoru tekrardan çalıştırdım ki tekrar motoru durdurdum .Kenara çektim.
Rose~Ben Moriam School öğrenicisiyim sen okul birincisisin .
Kendine gel Rose çocuğu orada tek bırakamazsın.Moriam School'unda dovüş sanatları çok önemlidir . Çok fazla kez kupa madalya kazanmış bir okuldur.
İç ses~Salaklaşma Rose git işte.
Rose ~ SANANE BE !!!
Hemen yanlarına gittim ,çocuğun yüzü tanıdık geliyordu ama o an insanları döver iken çocuğun yüzüne tam bakamamıştım . Yumruklar ve tekmeler üst üste geliyordu bende zorlanmaya başlamıştım . Kendime güvenmeye çalıştım uçan tekme attım ve ayağımı döndürüp diğerinin yüzüne de vurdum. Diğerleri de kaçmıştı hemen çocuğun yanına gittim .
Rose~ Sen iyi misin? Beni bekle dedim .
Çocuk birşey dememişti çantamı aldım ve yanına gittim dudağı kanamıştı pansuman yaptım. Kollarında fanan bir yara yoktu
Çocuk~ S sen kimsin? dedi
Rose ~ Rose dedim.
Aklıma götürmem gereken sipariş gelmişti . Hemen kalktım .
Rose~ Ben gitmeliyim kendine dikkat et .
Kafasıyla yukarı aşağı salladı tamam demişti .Hemen siparişleri müşteriye verdim.
Müşteri~ Sağolun biraz geçikti ama yinede teşekkürler.
Eğilmiştim.( Saygı anlamında bir de özür anlamında eğiliyorlar ya o şekilde.)
Rose~ Haklısınız özür dilerim hanımefendi dedim.
Müşteri~Sorun değil iyi günler.
İş yerine gidip teslim ettiğimi söyledim ve motoru kenara çektim .Kulağım da kulaklıkla okula doğru yürümeye başladım.
Acaba bu çocuk kim?
Sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın görüşürüz. Beğendiyseniz ve daha çok yazmamı istiyorsanız bir yıldızı çok görmeyin pls!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)
RomanceBazen aşk için yanlış kararlar alabiliriz. Bazense doğru kararlar alabiliriz. Fakat bu hikaye mutlu sonla bitmiyor mutlu sonsuzluk ile bitiyor...