Bölüm 9 - Konser

380 24 4
                                    

Bir günde 2 bölüm arada şaşırtıyorum. Çünkü sınıra ulaştık bir de bunun şerefine yazıyorum.

 Çünkü sınıra ulaştık bir de bunun şerefine yazıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk rozetimiz de 1.lik okuyan herkese çok teşekkürler.Bunun haberini veren benim canım arkadaşım Tamay'a toskatamay teşekkürler ve ayrıca büyümeme çok yardımcı olan jennieshetic Azotuma da teşekkür ediyorum. Bu kadar duygusallık yeter hikayeye devam ediyorum. Hazır mıyız?
______________________________________

~ Rosenin ağzından devam~

Evet bugün ilk canlı konserimiz okul dışın da  ilk canlı konserimiz bu yüzden hepimiz çok güzel olmalıydık. Avm'ye gidip güzel bir şeyler almıştık.

Saatler sonra..

İşte ait olduğumuz yerde idik SAHNE. Kızlarla birbirimize baktık ve onaylar şekilde başımızı yukarı aşağı indirdik. Sahne ışıkları gözümü alıyordu kimler gelmiş diye bakarken gözlerim yaş ile doldu...
Neden mi? Jungkook İrene ile gelmişti. Onlara bakmadım ve şarkımızı söylemeye başladık.

( Söylediğimiz şarkı Blackpink - Boombayah )

Hayatımda geçirdiğim en güzel 4 dakika idi ayrıca barı işleten kişi Jennie'nin yakın arkadaşı olduğundan bir tane solo söyleyebileceğimizi söyledi . Arkada kızlarla konuştuk ana vokal ben olduğum için benim olmamı istediler Jungkook ve İrene tam karşımda iken ben bunu yapabilir miydim bilmiyordum. Kızlara da söyledim. Kızların tepkisi şu şekildeydi.

Lisa- Hadi ama böyle fırsat kaçmaz.

Jennie- Ben senin yerinde olsam sahnedeki en iyi performansımı gösterip Jungkook'a neyi kaybettiğini gösterirdim.

Jisoo- Fighting!

Kızların bu motive edici sözlerinden sonra çok motive olmuştum. Kıyafetlerimi değiştirdim ve hazırdım.

Oradaki çalışan - Solo kimi seçtiniz?

Ben- Ben olacağım.

Lisa - Seni buradan destekliyeceğiz kızım !

Jisoo ve Jennie - Evet ,kesinlikle.

(Rose- Somone You Loved Türkçe anlamı tam bizim hikayeme benziyor bence Türkçe anlamına bir bakın bence. ;) )

Şarkıyı söylediğim de Jungkook ile gözlerimiz birbirine kesişmişti. Bugün bitmişti ve ben de bitmiştim çok yorulmuştum . Sonra Lisa ile yatak kavgası yapmıştık aslında Lisa'a değildi öfkem kendime idi. Çünkü hala onu seviyordum... Benim yatağıma yatmak istedi ben de izin vermemiştim . Bir hızla odadan çıktım .Bilin bakalım nereye gittim.
Tabiki okulun deposuna gittim biri kapıyı tıklattı. Bacaklarımın arasındaydı yüzüm o yüzden o olduğunu görmedim.

Ben- Lisa lütfen git .

Jungkook- Benim , sadece sahnede çok iyiydin demek istemiştim. Bir yıldız gibi parlıyor-

Ben- Bitti mi?

Jungkook- Evet

Ben-Tamam o zaman gidebilirsin.

Jungkook- Yanında kalmak istiyorum Rose. İyi değilsin ne oldu?

Ayağa kalktım ve Jungkook'a bağırmaya başadım.

Ben- OLANI GERÇEKTEN MERAK EDİYOR MUSUN? O ZAMAN SÖYLEYEYİM. SIRF SEN İRENE İLE ÇIKIYORSUN DİYE SENİ KISKANDIRMAK İÇİN HİÇ SEVMEDİĞİM BİRİ İLE ÇIKIYORUM. BANA YÜZ VERİYORSUN SONRA GİDİP YİNE ONLASIN İLK UMUT SONRA UNUT OLMUYOR ANLIYOR MUSUN BEN YAPAMIYORUM. SAHNEDE ŞARKIYI SÖYLERKEN BİLE SENİ DÜŞÜNÜYORDUM AMA SEN SEVGİLİNLEYDİN . SONRA DA HER ŞEY MÜKEMMELMİŞ GİBİ HİÇ BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ GELİYORSUN VE BENİMLE KONUŞUYORSUN.SONRA DA LİSA İLE KAVGA ETTİM SENİN YANINDA KALMAKTANSA ONLA KALIRIM BEN Gİ-

Bir an da dona kaldım Jungkook beni öpmüşdü hem de dudağımdan !

Sonra Jungkook'u ittim ve kulağına fısıldadım. " Bir dağa bunu asla tekrarlama ikimizin de bir sevgilisi var ve ayrıca yarın ki maçta başarılar." dedim ve koşarak  gittim.

~ Jungkook'un ağzından ~

Onu öpmüştüm gerçekten beni mi seviyordu ? Okulun en popüler kızı beni mi seviyordu? Haklıydı ikimizin de bir sevgilisi vardı ona bir mektup yazdım ve mektup da şöyle yazıyordu.

"Sevgili Rose

Gerçekten haklıydın ben.. Ben seni severken başka biri ile çıkmam ve bunu gözüne sokmam çok büyük bir hataydı.Ama sen de aynısını yapmışsın sıfırdan başlamaya ne dersin çünkü ben şey... İrene'den ayrılacağım ben bir aptalım.
Ve bu aptal aşık senin gözyaşın olmak istiyor, güzel gözlerinden çıkıp yanaklarında süzülen ve kiraz dudaklarında son bulan bir gözyaşı... Bu aptal, aşık olduğu gökyüzünde bir bulut olmak istiyor, hep gökyüzüyle birlikte olmak istiyor. Diyeceğim şu, ben sana aşık olduğum için Hades’in Persephone’u yer altı cennetine kaçırdığı gibi bir yere kaçıramam ama seni sonsuza dek sevebilirim eğer bunu okursan bana ulaş .

Sevgilerimle Jeon Jungkook "

Bence güzel olmuştu erkekler kızların yatılı bölümüne gitmesi bir suçtu ama bunu yaptım kapının altından notu attım ve gittim. Bunu bütün kalbim ile yazmıştım ama İrene'den nasıl ayrılacaktım neyse Rose için değer.

~Devam edecek~

Sınır / 15 okunma

Merhaba arkadaşlar bölüm baya uzun oldu umarım sıkılmadan keyif alarak okumuşsunuzdur. Yeni bölümler ile karşınızda olucam takipte kalın. Ayrıca yorum yapar ve oylarsanız çok mutlu olurum.

(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin