bölüm 2 ~ Bu kız kim ?

653 32 10
                                    

~Çocuğun ağzından~

Sabah erkenden kalktım ve dans pratikleri yaptım. Sürekli aklıma o kız geliyordu ben hayatımda ilk defa dövülmüştüm.Ben Tekvando da kara kuşak iken o nasıl bunu yaptı acaba oda mı anti? Onun fikri onun adamları mı ah kafayı yiyeceğim. Orada ne mi arıyordum ? Biraz tek kalmak için yürüyecektim arabamı park ettim.Bir an araba önüme kırdı ve beni dövmeye başladı sadece dudağım patladı neyse ki sonra o kız geldi . İsmi ne demişti R ile başlıyordu neydi hatırladım Rose , çıtı pıtı bir kıza benziyordu. Neyse boşver dansa odaklan dedim kendime ve kendimi işime verdim.

~Rose'nin ağzından devam~

Bugün kendini koruma sanatları ve dans ve müzik dersleri var idi okulda . Lisa'nın bana seslenmesi ile irkildim.

Lisa- İyi misin? Bir şey mi oldu? Kim üzdü seni ? Söyle döveyim diycem de okul birincisi sensin ,sen döverdin doğru ya sen dövmeyi değil sövmeyi seviyorsun.

Rose-Anlatacağım ama bir kez iyi dinle o yüzden.

Lisa-Tamam kızım anlat artık dedi.

Lisa biraz şaşırmış bir şekilde beni dinlemişti . Hoca gelmişti tekvando yani dövüş sanatı dersi gördük ve bitti.

Rose- Artık pratik yapabilir miyiz?

Eğitmen-Tabi kızlar.

Ses eğitim ve müzik eğitimi alıyorduk bu seçmeliydi. Herkes seçmek zorunda değildi . Biz seçmiştik hatta grup kurmuştuk ismi de Blackpink demiştik , her cuma arkadaşlarımla şarkı söylüyorduk ve dans ediyorduk . Niye blackpink mi? Siyah hayatımız içinde pembe bir gözle bakmaya çalışıyorduk. Burada 3. senemiz idi birbirimize ses ile bağlanmıştık.  Okulda en popüler biz idik ama mütevazı olduğumuzu söylüyorlar. Artık işe gitmeliydim. İşim bitince kulaklığımı taktım.Müzik dinleyerek iş yerime gelmiştim .

Baek -Seni özledim.

Rose -Peki .

Dedim ve işe koyuldum, işim bitince okula geldim ve geç olmuştu duş aldım ve uykunun kolların kendimi bıraktım.

~Çocuğun ağzından~
Hala onu düşünüyordum bir hayran gibi dans pratikleri bitince arabayı sürdüm. Fakat o kadar dalgındım ki arabanın benzini olmadığını sonra anladım . Hayatım da ilk defa dövüldüm hala şoktaydım . Bir an durunca benzine baktım

Çocuk - Aish! Ne yapcam?

Telefonuma baktım ve Tae'i aradım.

Çocuk- Tae yüzüme mi kapattın pislik demiştim .

Telefona bakınca sorun onda değildi telefon kapanmıştı .

Çocuk - Çıldırıcam tek mi kaldım şimdi tam da ormanın ortasında !

Kalktım bari yüriyim belki bir yer bulurum ümidi ile yürümeye başlamıştım. Ayaklarım çok ağrımıştı burası neresiydi?

Morian school mu? Adımlarımı buraya doğru getirmiştim.

-Devam edecek-

Bölümü beğendiniz mi? Yorumlarda konuşalım mı? Kaçak idol kim olduğunu çözebildiniz mi?
3.bölümde kim olduğunu göreceksiniz.Benim okurlarım çok zeki kim olduğunu anlamıştır bide bu arada bugün sabah süprizi yaptım. Bugün 2 tane bölüm gelecek yani akşama doğru yeni bölüm yazmayı planlıyorum.Kendinize iyi bakın bb.

(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin