Bölüm 8: Rose'nin sevgilisi

372 21 16
                                    

~Rose'nin ağzından~
Lisa çok haklıydı ancak intikam gözümü boyamıştı.Bugün cumartesi yani hafta sonu. Bugün Beakhyun ile part time işte çalışacaktım. Fırsat bu fırsat.

Baek- Merhaba Rose . Nasılsın?

Rose- İyiyim sen?

Baek- Sorman şaşırttı , iyi misin bugün bir şey mi oldu?

Rose- Yoo, hadi girelim.

Baek- Tamam .

Bir kafe de çalıştığımızdan konuşacak vakit yoktu. Ben de çıkışı bekledim. Gece olmuştu ve tüm işler bitmişti.

Rose- Baek bir işin yoksa biraz park da oturalım mı?

Baek- Olur.

Parka gelmiştik bolca sohbet ettik.

Rose- Sen benden hoşlanıyor musun?

Çat diye konuya girmiştim. Baek de doğal olarak şaşırmıştı.

Baek- Evet ama merak etme en yak-

Rose-Tamam ,çıkalım.

Baek'in gözleri fal taşı gibi açılmıştı hem çok mutlu hem de çok şaşırmış gibi bakıyordu. Gülümsedim ve söze devam ettim.

Rose- B ben seni okulda da özlerim. Şeyyy bizim okula nakil yaptırır mısın?

Baek- Yaa kıyamam.

Bana sarılmasına şaşırmıştım ama bir şey diyemedim çünkü sevgilim idi.

Rose- Şey ben okula gideyim. Kızlar beni merak etmesin.

Baek- Tamam güzelim.

Baek çok mutluydu ben de Jungkook'u kandırmak için onla çıktığımdan biraz pişmanlık duyuyordum. Ama öyle gerekti o İrene ile çıkarken ben yaşlı gözlerle onu izleyecek değildim.Baek beni okula bıraktı. Olanları kızlara da anlatmıştım ama olumlu cevap alamadım. Azar yedim.

Rose- Biliyorum haklısınız ama yaptım pişman değilim ! Orada Seulgi orospusu çok mutluyken ben burada yas tutamam !

Jisoo- O bizim arkadaşımız kızlar tamam kızmayın zamana bırakın . Bakalım ne olacak . Bence Jungkook Seulgi'ye daha fazla yakın olur çünkü senin sevgilin var. Erkekler sevgilisi varsa düşüncelerini şıp diye siler . Kızlar sevgilisi varsa ayırırız der.

Jennie ve Lisa- Aynen

Lisa söze girdi. Çok heycanlı gibi duruyordu .

Lisa- Ben ve Jennie barda çalmaya teklif edildik. Sadece kısa bir süreliğine tabiki kim barda çalışmayı meslek haline getirir ki? Her neyse okey miyiz?

Ben,Jennie , Jisoo - Okeyiz .

Dedik aynanda ve güldük.Sonra geç olmuştu artık uyku vakti gelmişti. Bu yüzden hepimiz uyuduk ve yarından çok habersizdik...

Hi ! Hemen 10 okunma olduğundan dolayı çok mutluyum ,yeni bölüm atmaktan çok hoşlanıyorum. Sizce Rose haklı mı haksız mı? Hadi yorumlar da konuşalım ayrıca oy vermeyi unutmayın.

Seviliyorsunuz.

Sınır / 15 okunma

(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin