Bölüm 4- Tekvando

457 31 9
                                    

UZUN ZAMAN OLDU DOSTLARIM İYİ OKUMALAR.

-Jk ağızndan-
Terli olduğunu gördüğümde ona bir havlu uzattım. Bana baktı ve gülümsedi " Heyy ! yeni çocuk teşekkürler" dedi. AMA BU ÇOK TATLI GÜLÜMSÜYOR AĞĞ KALBİM . Öhöm kendine gel Jungkook tamam sakinim . "Rica ederim Rose" dedim ve gülümsedim kızlar bize bakıp ooo dedi tabi bunu duymamış gibi yaptım.Sonra odaya gittim yatağıma yatıp mal mal gülümsedim.

~Rose ve kızların ağzından ~

Lisa - Uuu neler oluyor aşk kokusu aldım sana da bu koku geldi mi jenjen ?

Jennie - Hmhm .

Herkes benimle ve jk ile ilgili konuşuyordu. Tabi ben utanıyordum tek kişi hariç Jisoo yerde bağdaş kurmuş ve havlusunu tutmuş yere bakıyordu . Ne olduğunu anlayamamıştım?

~ Jisoonun ağzından ~
Onun mutlu olması güzeldi ama o benim BTS biasım o havluyu bana verecek sanmıştım. Vermedi , buraya kadar geldiğinde bir şansım olabileceğine inanmıştım neyse mutlu rolü yapmalıyım.Rose yanıma gelmişti konuşmuştuk ona Jk hoşlandığımı söyleyemedim onun adına mutlu olduğumu fanan ders notlarımı düşündüğümü söylemiştim.Çok iyi rol yapıyorum . O yüzden anlamamıştı. Kızlarla birlikte odalarımıza ayrılmıştık . Gözlerimi kapatıp onu düşünüyordum. Sonuçta rüyalarımızı kendimiz seçebiliriz ama hayatımızı kendimiz seçemeyiz.

~ Yazarın ağzından ~
Jisoo ve Blackpink ekibi uyanmıştı ve sabah kahvaltı için süsleniyorlardı. Jisoo hala üzgündü ama mutlu rolü yapıyordu. Jack de uyanmıştı ve oda arkadaşı Jungkook'uda uyandırmıştı.

~Rose'nin ağzından~
İlk ders Dövüş Sanatları idi . Bu ders de Tekvando öğreniyorduk .Zaten ben kara kuşağım bu en sevdiğim spor . Eğer bir Moriam School öğrencisi iseniz sizin için Tekvando büyük önem taşır. Dövüş sanatları bizler için çok önemli bu ders de hoca Uchi Mawashi hareketini gösterdi. Tekwando maçı yapacaktık .

Gruplar şu şekilde seçildi.
Ben ve lisa
Jk ve jisoo
Jen ve jack

Şeklinde seçilmiş idik ilk ben ve Lisa dövüşecektik .

~Jk ağzından ~
Jk- O Mawashi hareketi değil mi? Bugün yapmayı öğrettiler zor bir harekettir , nasıl hemen yaptı?

Jc- Oo bu hareketi herkes bilmez . Kara kuşak mısın?

Jk- Evet ,sen?

Jc- Malesef sarıyım ben .Rose kara kuşak zaten farketmişsindir.

3-1 Rose Lisayı büyük fark ile yenmişti.

~Jisoo'nun ağzından ~
Kara kuşak olduğunu bildiğim biri ile dövüşmek ve bu kişinin aşık olduğum kişi olması . Neyse kendine gel Jisoo .

~Kızların ağzından ~
Jen- Sence kim yenecek ?

Rose- Bu süt bebesi yenecek değil tabiki Jisoo yener .

Lisa- Bence jk yenecek jisoo bana kara kuşak olduğunu söyledi.

Rose- Really?

Jen- Evet bencede jk yener.

Maçı son titizlikle izledim. 3-2 jk yendi . Sıra Jen ve Jack'e geldi. Kimin yeneceği çok belliydi Jack yenerdi . Doğru tahmin etmiştim 3-1 Jen yenilmişti. Ben, jk ve Jack kalmıştık.
Baya çekişmeli bir maçtı. Gözlerime inanamıyordum. Kim Geri değil mi lan o ? Oha baya iyiydi bu hareket ve 3-2 jk yenmişti. Ben ve jk mu kaldık?

~DEVAM EDECEK~

SİZCE JK Mİ YENER ROSE Mİ? YORUMLARDA KONUŞALIM. OKUDUĞUNUZ SAATİ DE YAZIN PLS. YENİ BÖLÜMLERDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin