~Rose'nin ağzından~
Odama geldiğimde Jungkook'a dediğim sözler aklıma geldi.İlk öpücüğümü Jungkook'dan almıştım. Bu...bu çok güzeldi ama bir şeyler yolunda değildi... O İrene iken beni öpmüşdü hem de dudağımdan .Ben Baekhyun ile çıkmama rağmen bu çok hoşuma gitmişti ve ben ona sanırım aşkımı itiraf ettim... Bunları düşünürken bir anda kapının altından bir mektup çıktı. Mektubun altında Jungkook yazdığı için okumadım ve masama bıraktım.Ama aklım hala o mektubda idi .Sonra meraklılığıma yenik düştüm ve okumaya başladım . Mektup da şöyle yazıyordu .
"Sevgili Rose
Gerçekten haklıydın ben.. ben seni severken başka biri ile çıkmam ve bunu gözüne sokmam çok büyük bir hataydı.Ama sen de aynısını yapmışsın sıfırdan başlamaya ne dersin çünkü ben şey... İrene'den ayrılacağım ben bir aptalım.
Ve bu aptal aşık senin gözyaşın olmak istiyor, güzel gözlerinden çıkıp yanaklarında süzülen ve kiraz dudaklarında son bulan bir gözyaşı... Bu aptal, aşık olduğu gökyüzünde bir bulut olmak istiyor, hep gökyüzüyle birlikte olmak istiyor. Diyeceğim şu, ben sana aşık olduğum için Hades’in Persephone’u yer altı cennetine kaçırdığı gibi bir yere kaçıramam ama seni sonsuza dek sevebilirim eğer bunu okursan bana lütfen ulaş . "Gözümden bir yaş gelmişti. Lisa da banyodan bornozu ile çıkmıştı.
"Lisa..." diye mırıldandım. "Efendim" dedi ona baktım ve ona kocaman sarılmıştım."Rose iyi misin ilk saçma bir yatak kavgasından dolayı çekip gittin şimdi sarılıyorsun." "İyiyim , hatta iyiden de iyiyim mükemmelim." Lisa elimdeki mektubu görmüş olacak ki "O kağıt ne ?" diye sordu ve kağıdı verdim. Dışından okudu "Bu...bu mektup iyiden de iyi mükemmel." dedi. Birlik de gülüşmüştük .Jisoo üzerini giyindi ben de yatağıma yattım ve kulaklıklarımı taktım. Sonra her gece en az 1 kere dinlediğim şarkı olan Eding Scinie'ı dinledim ve aklımda ki soruları cevaplamayı düşündüm. Neden onu sevmek bu kadar zor? Neden hep bir şeyler kötü oluyor? Jungkook benimle çıkarsa ben çok mutlu olurum ama Baek ve İrene ne olacak? İrene ile düşman mı olacağız? Baek ile arkadaşlığım mı bozulacak ? Neden seni sevmek bu kadar zor Jungkook ?Neden her güzel şeyin bir bedeli var? Telefonuma baktım ve patron yazmıştı.Yarın canlı müzik var bu yüzden bütün garsonlar yarın mesainiz var.Baek'i görecekdim. Al işte Pazartesi pazartesi mesai mi olur abi yaa ! Yarın Baek ile konuşacağım umarım anlayışla karşılar . Mektubu hatıralar kutuma koymayı unuttuğumu fark ettim ve ayağa kalktım. Kulaklığımı çıkardım ve telefonumu masanın üzerine koydum . Mektubu hatıralar kutuma koymuştum ve aklıma annem ve babam geldi yarın onları görmeye gitmeliydim.İç sesim: EEE YETER ROSE ARTIK YAT!
Rose- Üff be tamam yatıyorum!
Yatağıma tekrardan yattım ve uyudum sabah erken kalktım ve hazırlandım sonra Lisa ile derslere girdim. Bugün maç vardı s***** küfür mırıldandım ve ponpon kız kıyafetlerimi giydim hemen biz ponpon kız dansımızı yaptık.Biz oturduk ve İrene bana ölümcül bakışlar atıyordu. Sonra karşı takım yaptı . Ardından basketbol takımları geldi. Jungkook ile gözlerimiz kesişmişti ve İrene bize ölümcül bakışlar atmaya devam ettiğine adım kadar eminim .
"Benim için kazan bu maçı " dedim ve ponponumu salladım . Jungkook'da "Kazanacağım."dedi ve göz kırptı. Tanrım ölüyorum . Telefonumu elime aldım ve geç olduğunu hemen işime gitmem gerektiğini hatırladım ve gittim . "Lisa ben işe gittiğimi söylersin sen hocaya ."Aslında işimin başlamasına yarım saatim vardı. Ama Baekhyun ile konuşmam gereken şeyler vardı bu yüzden erken çıktım maçtan.Baek'i aradım ve sahilde buluşmaya karar verdim. Sahile gelmiştim ve bir banka oturdum. O da "5 dakikaya ordayım " dedi. Gelmişti ,ona diyeceğimi bilemiyordum başımı eğmiş parmaklarımla oynuyordum. "Selam" dedi "Selam' dedim." 25 dakika sonra buluşacaktık zaten niye sahildeyiz?" dedi ben bir şey diyemedim.
"Baekhyun ben şey..." diye mırıldandım. O da " Ney ? "dedi . "Ben" dedim . O da "Evet sen , Rose benden ayrılmak mı istiyorsun? " ben kafa salladım . "Nasıl anladın ?" dedim . "Davranışlarınla çok belli ediyorsun. Arkadaş kalabilir miyiz peki Rose? " "Tabiki" dedim ve sarıldım. Sanırım sarılmamı beklemiyordu şaşırmıştı. O bir sevgili gibi değil abi gibiydi. Zaten benden bir yaş büyüktü. Onun lisede son senesiydi ve Seul High School'a gidiyordu. Okulu modern bir okuldu bizimkinin yanında ve puanları da yüksekti.-En azından ormanda değildi değil mi?- Baek ile kafeye doğru yürüdük ve boş sohbetler ettik ve gülüştük.Saate baktığım da 8 olmuştu yani canlı müzik zamanıydı sahnedeki kişi eline mikrofonu aldı ve dudağına yaklaştırdı . Şarkıyı dinlemek için gözlerimi kısdım ve şarkıyı dinledim.Tıpkı bir kural gibi , Soğuk girişin yanı...
Her zaman senin yanındı.Sanki sahil kenarında kayalara çarpan
dalgaları gibiydi. Şarkıda kaybolmuştum ve gözlerimi açtığımda onunla göz göze geldiğimiz de , tam olarak şu kelimeleri söylüyordu : Bilemezsin bana neler hissetirdiğini...-devam edecek-
______________________________________
Aaa dayanamadım hemen attım. Umarım beğenirsiniz. Yorumlarda konuşmaya ne dersiniz ayrıca hikayenin sonunda olan yıldıza basarsanız ben çooook mutlu olurum.
Bir dağa ki bölümde görüşürüz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)
RomanceBazen aşk için yanlış kararlar alabiliriz. Bazense doğru kararlar alabiliriz. Fakat bu hikaye mutlu sonla bitmiyor mutlu sonsuzluk ile bitiyor...