Bölüm 5 - Basketbol takımı ve ponpon kızlar seçimi

406 24 18
                                    

~Yazarın ağzından~

Rose ve jk 2-2 kalmıştı . Tekmeler havada uçuşuyordu ve kazanan ROSE olmuştu. Öğretmeni selamladılar. Sonra el ele tutuştular .

Rose-"Fena değildin." dedi kulağına ve gülümsedi.

Jk Jack'in yanına gitmişti.Rose'de kızların yanına tabiki.

~Jk ağzından~

Bu kadar minimal bir insan bu kadar güçlü nasıl olabiliyordu. Hala şaşkındım çünkü benim kazanacağıma neredeyse emindim .Bugün Cumaydı Blackpink yine dans çalışıcaktır muhtemelen akşam müzik odasında konser vereceklermiş Jack öyle dedi. Konser demişken idol olduğum aklıma geldi.

Jk- Benim gitmem lazım Jack babana dersin. Şirkete gitmem lazım.

Şirkete gelmiştim Ceo ağzıma etmişti.Ceo ve BTS silemem grup üyeleri ağzıma etmişlerdi ama ben hem çalışıp hem okumak istiyordum .Ceo ile konuştuk o da tamamen BTS  dedi ama okul saatlerine uygun halledeceğim dedi. Okula gittik ve diğer grup üyeleri odalarına dağıldı. Rm ile Suga , Jin ile Tae, Jimin ile J-hope kalacaktı. Ben de Jack ile kalmaya devam edecektim.Ders Kimya ve çok sıkıcı olduğu için uyudum . Ders notlarını birinden almam lazımdı ve gözlerimi kısık kısık açtım ve tek defter tutan dörtlü olduğunu gördüm. Ders bitmişti ben şimdi nasıl ondan ders notları alacaktım? Neyse ki Suga beni şaşırtmamış not tutmuştu. Kantine gittik ve biraz bir şeyler tıkındık. Dörtlüyü gördüm kantine geliyorlardı. Ama normalden farklı giyinmişlerdi .Bunlar ponpon kız kıyafetleri mi? Neyse kızlar geldi ve ben çok susadığım için suyu açıp içiyordum şişeyi kapattım ve sonra

Rose ayağa takılmış ve kollarıma düşmüştü . Bir kaç saniye birbirimize baktıktan sonra Rose'i kaldırdım ve ona bir su açıp uzattım o da içti sabah Tekvando da onun bana yaptığı gibi kulağına fısıldadım. "Tekvando da yenmiş olabilirsin ama su açmakta yenemezsin "dedim ve güldüm o da gülümsedi ve gitti.

~Rosenin ağzından ~
Çok utanmıştım tabiki kızlar benle uğraşmaya başlamıştı.

Lisa- Kızım idol çocuğun kolları nasıldı?

Jennie- Kesin siz birbirinize aşıksınız.

Lisa- Düşüyorum Jennie beni tut.

Jennie- Tutuyorum kaslı kollarıma gel.

~Jisoo'nun ağzından~

Onlar birbirlerine aitler niye zorluyorum ki. Jungkook'un Rose'ye bakışını gördüm bunlar birbirlerine aşıklar.

Jisoo - Tamam kızlar hadi başlıyoruz pratiklere .

Pratikelerimiz bitmişti ve aynı zamanda ponpon kız seçmeleri de vardı . Ponpon kız seçmelerini her zamanki gibi kazandık.Zaten her sene biz ponpon kız oluyorduk . Sıra basketbol takımı seçmelerinde idi acaba bu sene kimler seçilecekti.

Ben- Lütfen yanlış gördüğümü söyleyin onlar BTS mi?

Rose- Hayır doğru görüyorsunuz. Onlar BTS.

Onları izledik sadece 10 kişi seçilecekti . Seçilen kişiler Jack , Mark,Venüs, Lee Jun Sook , Lee Min Ho,Kim Hyun Joong, Park Jimin ,Jeon Jungkook, Kim Tae-Hyung .

Jennie- Uuu Jack de kazanmış .Benim babam müdür olsa ben de kazanırdım.

Geç oldu biliyorum. Kusuruma bakmayın. Çünkü telefonum bozuktu bugün 2. kere yazıyorum ilki içime sinmemişti. Umarım siz de beğenirsiniz.

(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin