Bölüm 11- İlk Resmi Randevu

301 18 5
                                    

Patron bana seslenmesi ile işime devam ettim . Bu sırada Jungkook şarkı söylemeyi bitirmiş yanıma doğru geldi . Gözlerime baktı ben de onun gözlerine baktım. Konuşmuyorduk ama sanki gözlerimiz konuşuyor gibiydi.

Ben- Bir şey mi istemiştiniz efendim?

Jungkook- Hayır , seni görmeye geldim.

Ben- O zaman iş çıkışında konuşuruz Jungkook bey ben burada çalışıyorum.

Gülümsedim ve gözlerimle Baek'i gösterdim.

Jungkook- Ben burada çalıştığını biliyordum. Ben Baek ile konuştum . Daha demin en sevdiğin şarkıyı söyledim, bir şey demeyecek misin?

Ben- Peki ,burada çalıştığımı Baek söyledi yani.En sevdiğim şarkının bu olduğunu kim söyledi ?Baek olamaz çünkü ona öyle bir şey demedim.

Ağzını açtı sonra ben durdurdum.

Ben- Lisa değil mi? Tahmin etmeliydim. Sadece bu şarkıyı uyumadan önce dinliyorum .

Jungkook- Evet çok zekisin, doğru tahmin aslında ilk Jisoo'a sordum bilmediğini söyledi ben de Lisa'ya sordum.

Ben- Jungkook bunları benim için yaptığın için çok teş-

Jungkook lafımı böldü ve bir yere gitti ben konuşuyor iken gitmesi çok saçma gıcık. Jungkook geri geldi elimi tuttu ben de söyleniyordum.

Ben- Jungkook neden gittin? Hem ben burada çalışıyorum çalışmam lazım.

Jungkook- Ben istedim bile izin benle geliyorsun.

Sonra göz kırptı Tanrım ölüyorum. Şu çocuğa bak bu kadar kusursuz yüz, pembe dudaklar , uzun kirpikler . Öhöm öhöm kendine gel Rose. Bu bizim ilk resmi randevumuz.

Ben- Bekle telefonumu alayım bari hem dağa önlüğümü bile çıkarmadım.

Jungkook- Tamam ben burada bekliyorum .

Yanağımı öptü bir anda dona kaldım. İlk defa yanağımdan öpmüştü. Her neyse Rose kendine gel . Gittim , önlüğümü çıkarttım. Saçlarımı düzelttim ve pembe bir ruj sürüp , parfüm sıktım. Sonra çantamı ve telefonumu aldım . Telefonumu çantaya koydum. Bana bakan bir adet ( Sanki yemekmiş gibi dedim yazarınız aç .jxkxkdk) Jungkook'a baktım ve ona doğru ilerledim. Jungkook benim elimi tutmuştu . Ben de heycanlanmıştım. Oysa heycanlanacak bir şey yoktu.

Ben- Jungkook nereye gidiyoruz böyle el ele ?

Zor kazanılmak istediğim için elimi çektim oysa ki yaptığı şey çok hoşuma gitmişti. Sonra tekrar elimi tuttu ben de gülümsedim.

Jungkook- Lunaparka

S***** diye mırıldandım . Ben lunaparkdan çok korkuyordum hele de atlı karıncadan . Çocukken bir kere bile binmemiştim.

Ben- Jungkook ben sana bir şey itiraf etmeliyim.

Jungkook- Dinliyorum güzelim.

Ben- Ben lunaparkdan çok korkuyorum. Hele atlı karıcadan .

Jungkook dediğime güldü oysa ki ben şaka yapmıyordum. O da şaka yapmadığımı fark edince durdu. Durduğunda ben de durdum ve bana sarıldı bunu beklemiyordum. Ben de ona sarıldım. Kulağıma fısıldadı.
"Korkma ben yanındayım ve sonsuza dek yanında olacağım." dediği şeyden sonra tüm korkum gitmişti .
Jungkook'un muhteşem erkeksi aynı zaman da taptaze , soft bir kokusu vardı. Kelimeler ve cümlelerle anlatılamayacak kadar güzeldi. Benden ayrıldı oysa ki ben o şekilde sonsuza dek kalabilirdim. Lunaparka gelmiştik ikimiz de gördüğümüz kişileri görünce şaşırdık . Çünkü bu İrene ile Baek değil mi? İşte bugün kardeş olduklarını öğrendim. Eski sevgililerimize selam vermek ne kadar saçma olsa da selam verdik. Sonra ben ne kadar reddetsem de Jungkook atlı karıncaya binmek de ısrarcıydı. İlk defa atlı karıncaya binmiştim.Gıcık işte ya benim gıcığım. Birlikte atlı karıncaya bindik korkuyordum ama beyaz atlı prensim yanımdaydı. Elimi tutuyordu bu yüzden tüm korkum gitmişti.

Jungkook- İyi misin Rose ?

Rose - Niye iyi olmayayım ki? Benim yakışıklı beyaz atlı prensim benim yanımdaydı. Seni çok seviyorum Jungkook . Asla beni bırakma ben seni bırakırsam bile sen beni bırakma.

Jungkook- Tamam güzelim seni asla bırakmayacağıma söz veriyorum sen beni bıraksan bile ben seni bırakmayacağım.

Atlı karınca bitti.Nedense ona sarılmak istemiştim ve sarıldım . Bazı şeyler siz istemeden olur böyle şeyler akılsal değil kalbseldir. Yani aklınınızdan geçmese bile kalbinizden geçmiştir. Bir anda cesaretle dolmuştum.

Ben- Hadi gondola binelim.

Jungkook- Emin misin Rose ?

Ben- Evet , hadi hadi.

Elini tutup gondolun önünde duruyordum. -Kimin aklına gelir ki bu kadar erkeği döven Rose'nin gondoldan ve atlı karıncadan korkacağı.-Biz insanlar hiç bir şeyden korkmuyor gibi yapsak da hepimizin korktuğu şey / şeyler vardır. En arkaya oturduk sonra gözlerimi kapadım. Yine o şarkı çalıyordu Ending Scene ama bu sefer Jungkook'un söylediği cover'ı şarkı ikimiz de birbirimize döndük ve gülümsedik. Çok korkuyordum en yüksekdeydik ama sevdiğim adam yanımda oturuyor ve onun söylediği şarkısı pardon bizim şarkımız çalıyordu...

- devam edecek -

_______________________________________

Toplam 400 okunma , 63 oy aldık çok çok mutluyum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Toplam 400 okunma , 63 oy aldık çok çok mutluyum. Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir. Ayrıca ben ve Arza ile yazacağımız KakaoTalk mesajlarını okumayı unutmayın. Onda da Rosekook ve Jenmin olacak...

Arza- jennieshetic

Arza ve benim hesabımız arzaefli
bir bakarsanız gerçekten çok çok sevinirim. Hem takipte kalın çünkü yazma sırası ben de...

(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin