Bölüm 13-Solmuş bir gül

193 12 1
                                    

Finalde 3 okul kalacaktı.

Sunucu~ Finale kalan 3 okul açıklandı.

Zarfı nazikçe açıp baktı ve gülümsedi.

Sunucu~ Finale kalan 3 okul

dedi ve sakince nefes alıp verdi ve aniden konuşmaya başladı.

Sunucu~ Hanlim art school ,Seoul high school , Moriam high school .

Suratım asık asık sunucuya baktım . Bir anda Moriam high school dediğini duyunca kızlarla çığlık atıp, sarıldık.

Sunucu~ Evet şimdi final için son şarkı. Büyük final ile karşınızda olacağız televizyonunuzun sesini son ses açın.

Arka sahneye gittik Lisa ile yapacaktık yani biz öyle sanıyorduk. Lisa ile mutlu mutlu konuşuyorduk . Yüzümdeki gülümseme yavaş yavaş soldu. Çünkü İrene ve hoca buraya doğru geldi ve Lisa ile olmayacağını İrene ile düet yapacağımı söyledi. Hocaya şaşkın şaşkın bakıyordum.
İnkar ettim bu değişiklik de neydi şimdi durup dururken.

Hoca~ İrene ile yapacaksın dedim ya Rose .

Lisa~ A- ama hocam

Hoca~ Ama yok Lisa ben ne dersem o olacak.

Lisanın gözleri dolmuştu . Kaç gün sabahladık ben bile hatırlamıyorum. Şimdi bu İrene sürtüğü ile mi yapacaktım düeti çok üzülmüştüm. İrene'e baktığımda gülümsüyordu. Neden şimdi ? Kesin parası yüzünden. Para her şey demek mi ? Neden para her şeyi satın alabiliyor? Yüzüm asıktı ama bir şey diyemedim sahneye çıkınca her şey geçmiş rüyada gibiydim yine göz göze gelmiştik Jungkook ile ona bakıp gülümsedim.
Şarkıya piyona çalarak başlıyacaktım bu yüzden piyonaya oturdum.

( Gözünüzde daha iyi canlansın diye Youtube'den bir video buldum ancak İrene ve Rose düeti çok aradım ancak düet yapmamışlar . Kusuruma bakmayın.)

Sunucu~ Bu mükemmel alkış için Rose ve İrene'e teşekkürler . Şimdi sırada ki Seul high school okulunda izleyelim bakalım .

Sunucu sözünü bitirdi ve yine Baek geçti sahneye göz göze geldik artık gerçekten rakiptik o yüzden nasıl söyleyeceğini çok merak ettim. Şarkıyı dinlemeye başladım Baek'in sesi gerçekten çok güzeldi ve insana huzur veriyordu.
Yanında iki arkadaşı dağa vardı . Sahneye çok yakışıyorlardı bir star gibi parıldıyorlardı. Elimi çeneme doğru koydum ve onları izledim.

Sunucu- Uuu gerçekten çok çekişmeli gidiyor. Sıradaki okul Hanlim art school twice ile karşınızda olacağız.

Kızlar mükemmeldi . Fakat ben sololarını iyi seçememiş olduklarını düşünüyordum, pek beğenmedim .Bu grup halini çok iyi buldum. Herkes çıktı ve juri kalktı ve mikrofonu dudaklarına götürdü.Zarfı açtı ve okumaya başladı.

Juri- 3. Olan okul Hanlim art school Twice çok iyi performansdı kızlar tebrikler. Ancak biz burada bütün hepsini yorumluyoruz sadece son şarkıyı değil. Birinci olamazsınız  bu performansla olmaz soloyu Jihyo söylemesini tercih ederdim. Ses tonunu çok beğendim .

Alkışladık , dua ediyordum Tanrım lütfen birinci biz olalım lütfen biz olalım.

Juri- 2. Olan okul Moriam High school hepsinde çok iyiydiniz ancak son şarkınız da İrene ve Rosenin tonunu beğenmedim .Keşke Blackpink grubunun üyesinden biri ile yapsaydınız düeti tebrikler. Kazanan Ulusal Kolejler arası ses yarışmasını kazanan okul Seul High School tebrikler.

Yüzüm düşmüş ve gözlerim dolmuştu inanacağımıza çok emindim. Ama olmadı yapamadık sonra Juri konuşmaya devam etti.

Juri- Moriam high school ve Seul high school arasında çok kaldık. Fakat üzülmeyin çünkü YG Entertainment Ceo'su burda olduğunu biliyorsunuz ona kocaman alkış. Hwang Bo Kyung'un isteği üzerine YG Blackpink'e de çalışma fırsatı sunacakmış. Gerçekten çok iyiydiniz ben de çok beğendim başarınızın devamını dilerim.

Biz çığlık atıp birbirimize sarılıyorduk. Hwang Bo Kyung'u gözümle arayıp ona bakıp eğildik. Bu teşekkür anlamında yapmıştık. Juri söze devam etti.

Juri- Ayrıca en iyi müzik şirketlerinden olan Sm Entirment'da ki  ceolarından biri  Hwang Bo Kyung'u da burda bu süpriz olsun istemiştik. Hwang Bo Kyung'a da kocaman alkış.

Alkış sesleri bitikten sonra juri söze devam etti.

Juri- Exo size Sm Entirment da grup olma şansı veriyor.Çok iyiydiniz beyler tebrik ederim. Başarınızın devamını dilerim.

Yüzüm tekrardan gülmüştü siyah eteğim ve beyaz bir üst giydim makyajı sildim. Sonra biri yanıma geldi bu kim olduğunu göremedim beni belimden tuttu ona döndüğümde bu Jungkook idi bana hayran gözlerle bakıyordu. Biri kapıyı çaldı.

Jk- Çok iyiydiniz Rose ger-

Ben- Bir dakika Jungkook orda kim var ?

Kapıyı açtım bu YG Entirment Ceo'su idi. Bana ve arkadaşlarıma bu kartını vermem gerektiğini söyledi ve göz kırpıp gitti.

Jk- Ne oldu ?

Ben- B bana kartını verdi.

Jungkook 'a gösterdim ve mutluydum.

Jk- Sana bir şey soylemeliyim dedi .

Jk çok ciddi ciddi baktı. Ben de dinlemeye devam ettim .

Jk- B ben İrene ile barıştım Rose . Seni gerçekten sevdim yemin ederim. Ama ben bu ilişkiye d devam e edemem b ben İrene'i seviyorum.

Duyduğum şey ile yüzüne bir tokatı yapıştırdım ve ağlayarak gittim. Gittiğim de Baek bana bakıyordu nehir gibi akan göz yaşlarımı silmeye çalışıyordum. Beni kandırmıştı Jungkook , onu beni sevdğine inanmıştım.Bana doğru adım atmıştı Baek. Artık o benim üvey kardeşim idi. Bu bile beni üzmeye yetiyordu. Nehir gibi akan göz yaşlarımla koştum. Baek ,Jungkook , İrene hepsini unutmak istiyordum. Baek ve İrene üvey kardeşim ise benim gerçek annem babam kimdi?

Oha neler oluyor arkadaşlar bakalım bir dağa ki bölümde neler olacak ? Rose hepsini unutabilecek mi? Hayatına sıfırdan mı başlayacak ? Hangi ailesini seçecek sizce gerçek anne babası kim? Yoksa İrene'nin oyunlarından biri mi bu? Yoksa anne ve babası Rose'ye yalan mı söyledi? Bu kızın yüzü neden hiç gülmüyor ya of.Yeni bölüm sınırı geçtiği zaman.

Sınır=15 okunma


(Rosekook) Sonsuz Aşk (Tamamlanmış Hikaye)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin