13. BÖLÜM

193 93 51
                                    

Keyifli okumalar♡♡

Hızlı adımlarla bahçeye ordan da okul binasına girdi. Müdürün odası ikinci kattaydı. Merdivenlerden salına salınan yürüyen kızları geçerek müdürün odasına doğru yol aldı.

"Gir!"

Hande sesi duyunca kapıyı açtı. Müdür Hande'yi görünce yüzü neşelendi. Hemen müdürün önünde karşılıklı oturmuştu iki kız ve ikisi de oldukça sinirle bakıyorlardı birbirine.

"Gel canım." diyince Hande müdüre doğru adımladı. Ama önce kapıyı kapattı.

Hande hafif tebessüm ederek "Günaydın" dedi.

Müdür de ona karşılık verdikten sonra iki kıza döndü.

"Okulun bahçesinde hem de okula gelir gelmez. Kavga etmek de ne oluyor?" dedi müdür gözlerini belirtip hayretle onlara bakarak.

"Hem de bir erkek için. Ayıp değil mi size? " derken Hande bu cümleyle dikkatini onlara verdi. Erkek İçin mi ? Nasıl yani ?

"Ah!" dedi başını iki yana sallayarak.

"Kamer de hiç olmuyor ki. Bu çocuk delirtecek beni."

Kamer de kimdi ? Ne yapmıştı?

"Her neyse. Siz şimdi sınıflarınıza gidin. Sonra çağıracağim sizi. Özellikle de Kamer'i.

Hande bu ismi ilk defa duymuştu. Kamer! Nede tuhaf bir isimdi.

Kızlar odadan çıkarken Hande de zihnini silkeleyip müdürün gösterdiği yere oturdu.

"Nasılsın tatlım" dedi

"İyiyim" dedi Hande soğuk kanlılıkla.

"Ah tatlım. Sen neden bu kadar üzgünsün yüzün gülmüyor hiç. Neden?"dedi Hande'nin
gözlerinin içine bakarak ve devam etti.

"Sen Hep böyle misin ?"

Buruk bir tebessüm etti Hande. "Hayır" dedi.

"Ben hep böyle değilim. Çok konuşan ve çok neşeli biriyim" diyince müdürün gözleri parladı. Hande'nin devamını getireceği cümleyi sabırsızlıkla bekliyordu.

"Ama bu okulda okumak istemiyorum"diyince Müdür şaşkınlıkla baka kaldı.

"Neden?" dedi hayretle.

"Ben kendi okulumu çok seviyorum. Ve hatta çocukluk arkadaşlarımla aynı okulda olmak daha güzeldi benim için ama şuan öyle birşey yok." dedi.

Müdür sessizliğe gömüldü kısa bir süre. Ne söyleyeceğini düşündü.

"Onlar buraya gelirse mutlu olur musun?" dedi.

"Tabikide. " diyince müdür hemen karşılık verdi.

"O kadar çok seviyorsun yani."

"Evet." dedi Hande ve ekledi. "Hem de çok."

Müdür tam birsey söylemeye hazırlanırken kapı tıklandı. Nöbetçi öğrenciydi.

VAVEYLÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin