Ep-19

167 16 0
                                    

(Zawgyi)

ကုတင္​ထက္​မွာ လဲ​ေနတ့ဲ hyungကိုၾကည္​့ရင္​း Key ​ေနာင္​တ​ေတြ​ တစ္​ပံုတစ္​ပင္​ႀကီးရ​ေနမိသည္​....

​ေဆးပိုက္​မသြင္​းထားတ့ဲ hyungရ႕ဲ လက္​တစ္​ဖက္​ကို ယူကာ Keyပါးတြင္​အပ္​ထားရင္​း မ်က္​ရည္တို႔ စီးဆင္​းလာသည္​မွာလည္​း အဆက္​မပ်က္​....

ညထဲ hyungအိမ္​ကို လိုက္​သြားဖို႔စိတ္​ကူး႐ွိ​ေပမယ္​့ Minho တားတာကတစ္​​ေၾကာင္​း သူကိုယ္​တိုင္​ကလည္​း မနက္​မွ ​ေသခ်ာျပင္​ဆင္​ၿပီးသြား​ေတာ့မည္​ဟု ဆံုးျဖတ္​မိလိုက္​တာ​ေၾကာင္​့ hyung အခုလိုျဖစ္​ရတာ...

Flashback➳ ➳ ➳

Key Minho အိမ္​မွ မနက္​အ​ေစာႀကီးထကာ hyungဆီကို ထြက္​လာခ့ဲလိုက္​သည္​....

တစ္​ပတ္​မွာ ​ေလးရက္​​ေလာက္​သည္​ hyungအိမ္​မွာ​ေန,​ေနၾကမို႔ hyung အိမ္​သည္​လည္​း Keyအိမ္​လိုျဖစ္​​ေနသည္​....

ဒါ​ေၾကာင္​့ တံခါးကို ကိုယ္​တိုင္​ဖြင္​့ကာ အိမ္​ထဲဝင္​ခ့ဲလိုက္​သည္​....

အ​ေစာႀကီးပဲ ႐ွိ​ေသးတာမို႔ hyungမႏိုး​ေသးမွာကိုလည္​း သူသိသည္​.... ပိတ္​ရက္​ဆိုရင္​ Keyေရာhyungပါ ​အ​ေစာႀကီး မ,ထပဲ ​ေအး​ေဆးအိပ္​တက္​ၾကတာ အက်င္​့လိုျဖစ္​ေ​နသည္​​ေလ....

Hyungမႏိုးခင္​ Keyမနက္​စာအတြက္​ အရင္​ျပင္​ဆင္​ထားလိုက္​သည္​....

ၿပီးမွ hyungကိုနႈိးမည္​... Key​ေျပာခ့ဲတာ​ေတြအတြက္​ hyungကို ​ေတာင္​းပန္​ၿပီး မနက္​စာအတူစားၾကမည္​ဆိုတ့ဲ စိတ္​ကူးျဖင္​့ hyungကို နႈိးရန္​ အိပ္​ခန္​းထဲ ဝင္​လာခ့ဲလိုက္​သည္​....

°အားးးး!!!!!!......°

ကုတင္​ထက္​က ျမင္​ကြင္​း​ေၾကာင္​့ Keyမ်က္​စိတစ္​ခုလံုး ျပာ​ေဝသြားရသည္​အထိျဖစ္​သြားသည္​....

ကုတင္​​ေပၚမွာ ပက္​လက္​ျဖစ္​​ေနတ့ဲ hyung... ၿပီး​ေတာ့ hyungရ႕ဲ လက္​တစ္​ဖက္​သည္​ ကုတင္​​ေအာက္​သို႔က်ကာ... ထိုလက္​၏ လက္​​ေကာက္​ဝတ္​မွ ​ေသြးတို႔သည္​လည္​း တစ္​စက္​ခ်င္​း ​ေအာက္​သို႔ တစ္​​ေတာက္​​ေတာက္​က်​ေနသလို.... ​ေအာက္​မွာ႐ွိ​ေန​ေသာ ​ေသြးတို႔သည္​လည္​း အိုင္​ထြန္​းလို႔​ေနသည္​...

Memory of Between Us [Zawgyi /Unicode ]Where stories live. Discover now