Ep-31

174 16 0
                                    

(Zawgyi)

"Taemin မင္း အဲ့တာ ဘာလုပ္ေနတာလဲ!!..''

Minho ေအာ္လိုက္ေတာ့ Taeminက လက္ထဲ ကိုင္ထားတဲ့ ဓာတ္ပုံအလ္ဘမ္ကို ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲျဖစ္သြားသည့္ပုံ... Minhoကို ေၾကာင္ကာၾကည့္ေနေလရဲ႕...

"ဟို ဟို ဟိုေလ.....''

ၿပီးေတာ့ Taeminက လန္႔သြားပုံလည္းရသည္....

"မင္းကိုငါ အဲ့ဒီဘူးကို မကိုင္ပါနဲ႔လို႔ ငါမေျပာထားဘူးလား....''

TaeTaeသုံးခဲ့တဲ့ အသုံးအေဆာင္ အခ်ိဳ႕နဲ႔ TaeTae ဓာတ္ပုံေတြကို ထည့္ကာ သိမ္းထားေသာ ဘူးကို ကိုင္ၾကည့္ေနေသာ Taeminကို ေတြ႕လိုက္ရခ်ိန္မွာ Minho ႐ုတ္တရက္ႀကီး ေဒါသေတြ တအားထြက္သြားမိသည္....

Taemin အိမ္ကို စေရာက္လာထဲက အိပ္ခန္းထဲမွာ ေသခ်ာသိမ္းထားတဲ့ ဒီဘူးကို မကိုင္ပါနဲ႔လို႔ ေသခ်ာမွာထားခဲ့တာကို...

"ကြၽန္ေတာ္က သိခ်င္မိလို႔ပါ... hyungတို႔ေျပာေျပာေနတဲ့ TaeTaeက ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ ဘယ္ေလာက္တူလဲ သိခ်င္မိလို႔ပါ....''

မ်က္ႏွာငယ္ေလးနဲ႔ Taeminေၾကာင့္ Minho ထပ္ၿပီးေျပာခ်င္ေနေပမယ့္လည္း မေျပာရက္ခဲ့....

"အဲ့ဒါဆိုလည္း ငါ့ကို ေျပာပါလား...''

"Hyungက ခြင့္မျပဳေလာက္ဘူး ထင္လို႔...''

"အခုၾကည့္ၿပီးေတာ့ ျမင္လိုက္ရၿပီမလား...''

"ဟုတ္ကဲ့... ကြၽန္ေတာ္နဲ႔ တကယ္တူတာပဲေနာ္.... hyung သူ႔နာမည္က TaeTaeပဲလားဟင္...''

"ဟုတ္တယ္ေလ... ဘာျဖစ္လို႔လဲ...''

"ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ အိမ္ေခၚနာမည္ကလည္း TaeTaeပဲ...''

"ဟင္!...''

Taemin စကားေၾကာင့္ Minho အံ့ၾသသြားရသည္....

Taeminရဲ႕ အိမ္ေခၚနာမည္ကလည္း TaeTaeပဲတဲ့လား... TaeTaeနဲ႔သိပ္တူလြန္းတဲ့ Taeminဟာ TaeTaeျဖစ္ေနမလား...

"မင္း နာမည္ တကယ္TaeTaeပဲလား...''

"အြန္း ဟုတ္တယ္ေလ... ဒါေပမယ့္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ဘယ္သူမွေတာ့ TaeTaeလို႔ သိပ္မေခၚၾကဘူး... ကိုႀကီးကလည္း ညီညီလို႔ပဲ ေခၚတာေလ...''

"မင္း မင္းက TaeTaeေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္...''

"မဟုတ္ႏိုင္ပါဘူး... ကြၽန္ေတာ္က ငယ္ငယ္ထဲက ျပင္သစ္မွာေနတာ... ကိုရီးယားကို ေရာက္တာေတာင္ hyungတို႔နဲ႔ မဆုံခင္ လပိုင္းေလးကမွေလ....''

Memory of Between Us [Zawgyi /Unicode ]Where stories live. Discover now