*10*

11.4K 573 120
                                    

Berat'ın ağzından;

Yanımda Arel, Arel'in karşısında Elif, kantinde oturuyorduk. Elif sakin ve umursamaz bir şekilde elindeki limonlu sodasını içiyordu. Arel ikide bir derin soluklar alıp Elif'e tip tip bakıyordu. Ancak Elif'in umursadığı söylenemezdi. Arel sonunda dayanamayıp patladığında Elif ve ben yerimizden sıçramıştık.

"Elif deli etme beni, ne var söyle lan! Niye Ceyda ile çıkamam? Hadi onu da geçtim seni niye kaybediyormuşum?!"

Elif sakinliğini kaybetmeden kaşlarını çatarak Arel'e döndü.

"Bana sesini yükseltme be."

Arel yine derin bi soluk aldı. Daha sakin bi ses tonuyla yeniden konuşmaya başladı.

"Canım. Değerlim. Bir tanem. Hadi benim güzel kardeşim. Ne için Ceyda ile çıkmamı istemiyorsun?"

"Sen neden Ceyda ile çıkmakta bu kadar ısrarcısın, Arel?"

Opps Elif'ten böyle bi çıkış beklemiyordum lan ben. Güzel kız aslında. Allah sahibine bağışlasın. Nerden geldim ben kızın güzelliğine ya. Saplık beni ne hale getirdi püü.. Kankam o benim.

Kanka ayağı göt ayağı ben deyim, kanka.

Ulan içimdeki ses.

Beeenn içimdeki seni sevmişim anlasanaaa

Amk.

"Ben çıkmak için ısrarcı değilim. Hem sen hem anonim hem Berat çıkacağım kız hakkında böyle konuşunca merak ediyorum doğal olarak."

Ben ne ara dedim lan?

"Harbi Bero sen ne duydun bu Ceyda hakkında?"

Aha şimdi sıçtım. İkiside bana dönmüş cevap bekliyorlar. E olayı anlatamayacağıma göre;

"Ya bana da şey söyledi. Okulun kız instagram grubundan mı ne duyulmuş. Pek iyi bi kız değilmiş."

Elif kaş göz isaretleriyle beni işaret edip 'al bak demedim mi' bakışı atıyordu Arel'e. Arel ona gözlerini devirip bana döndü.

"Nasıl iyi bi kız değilmiş? Abi açık açık konuşun ya. Ayrıca şey kim?"

Şey senin anonimin Arel kardeşim. Meva. Ama sen bunu bilmiyorsun. Şimdi ben sana nasıl söyleyeceğim?

"Ya abi böyle erkekten erkeğe atlıyormuş filan. Şey de benim arkadaşım yani."

"Şeyini siksinler Berat." ulan Arel..

"Arel küfretme anasını satayım. Kulağımı siktin. Ayrıca benim yanımda bu kadar küfretme demedim mi, it?" Elif'e abartılı bir şekilde göz devirdim.

"Bunu her cümlesinde küfreden sen mi söylüyorsun?" Arel'in söylediğine alttan alttan güldüm.

"Üff. Hah Buse de geldi. Siz Allah'a emanet, ben de Buse'ye."

"Onu geçtim de Buse İpek nasıl isim lan? Hani ya Buse olur ya İpek." Arel yine her zaman ki gibi Buse İpek'in ismi ile dalga geçmişti.

"Arel senin benim ismimle derdin ne ya, çakma playboy?"

"Çakma playboy ne lan? Ha dur dur Buse!"

"Ne oldu lan. Bağırma iki adım ötedeyim."

"Sence Ceyda nasıl bi kız?"

"Nasıl nasıl bi kız? Neye lazımdı?"

"Kendime ayarlayacağım ama Elif hanım ilk defa birini istemeyip beni seçim yapmaya zorluyor." Arel son kısımları imayla Elif'e baka baka söylemişti.

Asıl garip olan Arel konuşur konuşmaz İpek'in bana dönmesiydi.

Hassiktir! Bu Ceyda'nın bana takık olduğunu biliyor mu lan?

Buse gözlerini benden alıp Arel'e çevirdi.

"Olmaz o iş."

"Sen de mi anasını satayım? Niye peki?"

Elif bi anda araya girip"Arel. Peki sen niye bu Ceydaya bu kadar takılı kaldın? Sen bugüne kadar kim için bu kadar ısrarcı oldun? Niye böylesin?" dedi.

"Elif." dedi Arel uyaran bir ses tonuyla.

Elif gözlerini büyüterek Arel'e döndü.

"Sen, sen... Sen yoksa bu kızdan etkilendin mi? Gerçekten mi Arel? Kimse değil de Ceyda'dan mı?"

"Elif saçmalama. Kimden etkilendim lan ben bugüne kadar?" Arel konuşurken gözlerini kaçırmıştı.

Sikeyim. Hayır.

"Sadece Ceyda'yı önceki kızlara göre daha güzel buluyorum. O kadar. Ötesi yok. Olamazda."

Elif başını iki yana salladı. Buse İpek de bana bakıyordu. Söyle der gibi. Ama bu cümleden sonra asla söyleyemezdim ki.

"Arel sen besbelli etkilenmişsin işte. Ben senin birinden hoşlanacağın zamanı iple çekerken sen gidip Ceyda'dan etkilendin." Elif çok sinirlenmişti. Bir saniye tamam kız takıntılı manyak falan ama bu niye böyle kötü oldu şimdi?

Arel bi anda masaya vurup sesini yükseltti.

"Tamam amına koyayım. Etkilendim ya da hoşlandım her ne boksa. Siz niye böylesiniz?"

"Çık Arel. Tamam. Benimle aran da bozulmayacak. Ama sana benden bir tavsiye, dikkat et de aşık olma."

"Yohamına koyayım! Abart Elif. Abart." Arel'in gözlerini büyüterek verdiği tepkiyi tek kaşımı kaldırmış izlerken Elif de Arel'e onaylamaz bakışlar atıyordu.

O yakıcı bakışlar,

Kor gibi yanışlar..

Yav siktirip gider misin sen bi?

"Umarım Ceyda'yı ortamımıza sokmazsın. Gerçi bugüne kadar kimseyi sokmadın ama Ceyda istisna ya."

"Elif. Bak bunu ciddi ciddi soruyorum sen niye bu kadar takıksın bu kıza?"

"Ya sen bi de soruyor musun? Meva'yı nasıl ağlattı hatırlamıyor musun?"

Elif nerden biliyor la?

Aklımda deli sorular.. Dırırım!

"Sadece bu mu yani? Tek sebebin bu mu gerçekten?" Arel'in sorusundan sonra Elif gözlerini kaçırdı. Başka yerlere bakarken benimle göz göze geldi. Hemen ardından,

"Tamam dedim ya sorun yok Arel. Ama o kızı bu masada görmek istemiyorum. Bu kadar. Ama eğer- "

Elif sözünü yarım bıraktı ama Arel hemen atladı.

"Eğer ne?"

"Eğer o kıza bi gün hoşlanmanın ötesinde bir şeyler hissedersen, üzülen tek kişi sen olmayacaksın. Bil isterim."

Arel kaşlarını derin derin çatıp konuşmaya başladı.

"Neden mutlu olan değil de üzülen?"

"O kız seni mutlu edemez Arel. O kız sana değer vermez ve senin sevgini de hak etmez." Elif, Buse İpek ile uzaklaşırken Arel arkalarından boş bir şekilde bakıyordu.

Arel git gide Ceyda'ya tutulursa.. Bu çok acımasızca lan. Ulan Meva seni bu kadar severken.. Gönül işlerini sikeyim. İkisi de üzülecek.

İkisi de fazlasıyla üzülecek.

Allah'ım lütfen. Lütfen. İkiside yeterince acı çekti. Lütfen daha fazla üzülmesinler. Ne onlar ne de sevenleri daha fazla acı çekmelerine dayanamaz. Yeterince yara almadılar mı zaten?

Yeterince yarı yolda bırakılmadılar mı?

_

💛🖤

#qalp

ANLA || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin