( WSTĘP ━ ZASADY )

319 32 45
                                    

hejka kochani!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

hejka kochani!

trafiliście właśnie do loveyouzone — strefy poświęconej nauce kochania samego siebie!

jestem osobą, która przez naprawdę spory okres życia miała problemy z samoakceptacją. z czasem, z pomocą cudownych ludzi i zmiany otoczenia, udało mi się wyjść z tego toksycznego, krzywdzącego mnie stanu i w jakiś sposób się zaakceptować. odtąd z moim poczuciem własnej wartości jest jak na huśtawce — miewam dni, gdy czuję się ze sobą w porządku, czasami jest to po prostu ta obojętna "akceptacja", niekiedy bywa trochę gorzej, a od wielkiego dzwonu potrafię pomyśleć o sobie autentycznie dobrze.
i cóż, nie owijając w bawełnę, chcę w końcu pójść dalej. zamierzam pokochać siebie, na ile to tylko możliwe.

po to właśnie tworzę tę akcję. wattpadowe wyzwanie.

love yourself challenge

jasne, że to nie jest takie proste. wyzwanie nie odwali za nas całej roboty.
ale może pomóc, a ja z tej pomocy zamierzam skorzystać.

no dobrze, nie owijając w bawełnę, wyjaśnię teraz, na czym to właśviwie będzie polegać:

załóż pracę przeznaczoną na love yourself

🌼 codziennie napisz tam przynajmniej o jednej rzeczy, która ci się w tobie podoba/którą w sobie lubisz

🌻 rozwiń myśl i wyjaśnij dlaczego, jeżeli tego potrzebujesz

🌸 raz na tydzień zapisz co najmniej trzy rzeczy, za które lubią cię twoi znajomi/przyjacielezapytaj ich o to (opcjonalnie do pominięcia, jeżeli nie czujesz się z tym komfortowo)

🌿 bezterminowo zapisuj pozytywne odczucia względem siebie, w momentach kiedy się pojawią

💛 spisuj pochwały jakie otrzymasz od kogokolwiek i chociaż raz w tygodniu napisz przynajmniej ich połowę w jednej notce

💐 pamiętaj by starać się utrzymywać wpisy w pogodnej atmosferze i z pozytywnym wydźwiękiem

🌈 kończ każdą aktualizację miłym pożegnaniem bądź pozytywnym hasłem które ci się podoba (mile widziane zdania bliskie "mogę się pokochać" i "mogę się kochać za wiele rzeczy")

nie wiem czy mi się uda, ale jestem dobrej myśli uwu
poza tym wyzwaniem, będę pracowała nad swoją samooceną również innymi sposobami i myślę, że nawet jeżeli nie dam rady z miłością, to przynajmniej się polubię, a to już coś!

☆ oczywiście, gdyby ktoś miał ochotę sam podjąć się tego wyzwania to serdecznie do tego zachęcam!
byłoby mi miło, gdybym została oznaczona, żebym wiedziała o udziale i mogła obserwować oraz wspierać starania innych uczestników. ☆

i to by było na tyle jeżeli chodzi o dzisiaj. pierwsza notka pojawi się jutro, czyli w poniedziałek ( 28.07.2019 ).

dziękuję, że poświęciliście swój czas na przeczytanie tego, pijcie dużo wody, śpijcie po minimum osiem godzin, jedzcie śniadania i pamiętajcie, że wszyscy jesteście cudowni, każdy na swój sposób! ♡

mogę się pokochać

mogę się pokochać

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
love yourself! ( CHALLENGE )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz