Mindjárt suli.... már csak egy hét és a nyári bakancslistám még nincs kész. Még ki kéne lyukasztatni a fülem, amitől egy kicsit félek, mivel úgy szeretném, hogy a jobb fülembe három legyen és a balba kettő lyuk. Ezen kívül még a hajam kellett befesteni szőkére, de az megvan és minden nap edzettem és leadtam vagy 13 kilót. Még kéne egy pár dolgot beszereznem a ruhákat illetőleg, de az meglesz. Viszont a legfontosabb a kontaktlencse! Holnap megyünk Anyával a plázába és tudom, hogy gáz meg minden de ez az utolsó, hogy vele megyek.
Most viszont az ágyamban fekszem és zenét hallgatok. Amúgy már hajnali fél egy van, de nem tudok aludni. Mindig ez van a nyári szünet utolsó hetében. Vajon az osztályban meg fognak ismerni? A kis lúzer és stréber, szemüveges kis dagadt lányból ez lett..nem hinnék el. Mindenesetre én örülök neki. Komolyan most az egyszer megvagyok elégedve a külsőmmel. Remélem, hogy Nate felfigyel rám..na meg, hogy Betty és a ribancképzője végre leszáll rólam, de ha nem így lesz, akkor nem fogom hagyni magam...
-JAJJJJ, MI A FASZOM EZ!!!- Valami nagyon hideg csapott az arcomba majd a következő, amit hallok, hogy a húgom, Polly röhög. A kis dög leöntött egy pohár hideg vízzel!
-Hallod, Polly ezt nagyon megfogod még bánni!-figyelmeztetem, de már csak a lépteit hallom. Elaludtam volna gondolkozás közben? Na mindegy, gyors megtisztítom az arcom és fogat mosok, majd mehetünk is a plázába.
Lent már mindenki az asztalnál ül és eszi a reggelijét. Bacon van, de mivel nem igazán szeretnék visszahízni, ezért úgy döntök, hogy csinálok egy banános málnás turmixot. Mikor ezzel elkészülök csatlakozok a többiekhez, bár a hangulat nem valami jó és még mindig haragszok Pollyra, én attól még élvezem a reggelit.
-Anya, akkor mikor is indulunk?-kérdeztem, de nem hallotta, mivel épp dolgozik, ezért megkérdezem még egyszer és erre rám néz és bólogat... Hát mondom szuper lesz ez így..