Pletyka!?

398 11 3
                                    

Csak ülök a sötétben és csak sírok és sírok..... Igazából nem is igazán tudom, hogy miért. Végre csókolóztam Natetel, Nancy és Dean végre együtt vannak,  vagy csak kefélnek, de ez majd úgyis kiderül. Miközben nagyon gondolkozom, arra vagyok figyelmes, hogy valaki lenyomja a kilincset. Nagyon gyorsan megpróbálom letörölni a könnyeimet, de ezzel valószínűleg csak még jobban elkenem a sminkem. Na szuper! Még gyors beleiszok abba szép üvegbe, mert bárki is az, ehhez kell pia. Amint elveszem a számtól az üveget látom, ahhoz aki most lép be a szobába, hozzá még sokkal több kell. Jól meghúzom az üveget. Már itt ül mellettem....

-Figyu mi tényleg keféltünk a nyáron? Mert ha igen, nem igazán emlékszem, bocsi...- Mondta Nate, miközben beletúr a hajába, ami mellesleg most is tökéletesen áll, mint mindig és megvillantja azt a bizonyos 1000 Wattos mosolyt......ahhwww olyan helyes....

-Nem. Kamuztam, srry, de az a csaj nem normális...- Mondom egy kicsit bizonytalanul.....

-Hallod, ember a csajomról beszélsz!- Mondja, mire én egy kicsit megszeppenve próbálom a hibám korrigálni.

-Ammm nem úgy értettem, Betty amúgy egy nagyon ked- És igen, ez itt nem megy.... Nem bírom kimondani, mert elkezdtem öklendezni és nem csak a pia miatt.

-Ide ne hányj, nem mondtam komolyan! a csajom egy ribanc, de nem tudom lerázni és ha szakítok, követni fog és nem száll le rólam a barátnőivel...  Igazából ez a "kapcsolat" egy nagy kamu. Csak egy megállapodás, hogy heti egyszer kefélünk és mutatjuk a tökéletes párt és én meg azt csinálok másokkal, amit akarok, de nagyon szeretnék kilépni ebből a kapcsolatból.-Fuhhhh hát ezt nem gondoltam volna.... Beleiszok még egyszer a whiskymbe .

-Hallod ember tényleg hagyjad ott a csajt! Hitesd el, hogy Mással vagy, akit Ő nagyon nagyon nagyon utál és szakíts és megoldva!

-Jó, de kit utál annyira, hogy megpofozná?- Asszem ezzel most rám céloz... Remélem nagyon!!!!!!!

-Sok sok ember van nyugi.

-Te benne lennél? mármint, hogy el játsszuk, hogy nekem te kellesz?- Jézusom, nemár! Ezzel, csak rosszabb pletykák lennének...

-Hát igen, ha még emlékezni fogok rá holnap- mondom és köbe jóízűen nevetek, amire Ő is elmosolyodik.

-Na akkor megyünk?- Nem vágom mit akar.

-Hova?

-Bettyhez és előtte smárolni.- Mondja mire én nem mozdulok és teljesen lebénulok és akkorára nyitom a számat, hogy a gyomromig lelátna..

-Még csukd be, majd csak Betty előtt- Mondja és röhög, mire én egy kicsit nagyon kellemetlenűl érzem magam. Gyors be is csukom a szám. Felállunk majd még megiszom a maradék Whiskeymet, mert nem akarom itt hagyni, mert valószínűleg ide már nem jövök vissza. Megfogjuk egymás kezét és össze fűzzük az ujjainkat és elindulunk ki, de már alig tudok járni, ezért inkább a a vállamat átkarolja és úgy fűzzük össze az ujjainkat és elindulunk megkeresni Bettyt.....


Lúzerből menőOnde histórias criam vida. Descubra agora