Hogyan tovább?

344 10 3
                                    

Tehát elindulunk ki, de sehol se találjuk egyik ribancot sem. Nem tudom, hogy ez most jó e, mert végül is, ha egy kis kamu, hogy keféltem a palijával elég volt, hogy lerázzunk, akkor nem lesz ebből semmi, de ha itt lenne és tényleg smárolnánk, akkor még több pletyka lenne ebből. Most kajak össze vagyok zavarodva. Úgy rendesen! 

-Szerintem elment.-Mondom full semleges érzelmekkel és arccal.

-Áhh esélytelen. Neki megaláztatás lenne 5 előtt elmenni. Lehet, hogy csak kimentek.-Mondja és kimegyünk, de ez a kert kurva nagy és fullon van. Fogalmam sincs h itt hogy találjuk meg őket. Megyünk egy kicsit és látjuk, hogy egy körbe állnak a többiek és én már sejtem, hogy kit vesznek körbe. Ésssss bingo. Megvan a csaj. Épp ott twerkel a kör közepén. El kell mondjam, hogy eléggé jól? ami eléggé elszomorít. 

-Oké megvan, akkor hogy legyen?-Kérdezem, de Ő már közelít is. És igen nem tudom, hogy ez vagy az előző csók volt a jobb. Fogalmam sincs, hogy én egyáltalán jól csinálom e...

-Ez így nem jó.-Mondja amire én fulll zavarba jövök. Rossz értelembe. 

-Bocsi tényleg én még nem smároltam ezelőtt és így nem tudom, hogy hogyan kéne...-Mondom nagyon zavarodottan. 

-Miii nem az, jézus nagyon jól csókolsz, csak az nem jó, hogy nem látnak minket. Kajak ez volt az első?

-Ohhh hát nem az előző még bent...-Mondom és olyan gázul érzem magam. Most így elmondtam, hogy nem smároltam előtte senkivel. Jézusom én elásom magam.

-Értem. Szerintem menjünk közelebb.-Mondja és már megint megvillantja azt a mosolyt. Ennyi kellett nekem, Full elvörösödtem. 

-Oooké akkor menjünk a mögöttük lévő fához, szerintem.-Mondom, vagyis inkább üvöltöm, mivel nagyon nagy a hangzavar. Elmegyünk a fához és elkezdünk megint smárolni. Még mindig nem vesznek észre minket. Majd Nate keze már a fenekemnél van és megmarkolja. Na ennyi elég volt nekem, Már belenyögtem a csókunkba és hát igen nem túl halkan, és erre már  mindenki minket néz. Betty abbahagyja a twerkelést és ránk néz. Odajön mire abbahagyjuk. Én gyors megtörlöm a számat és ránézek, majd megölöm a tekintetemmel. Már nyitja is a száját és amit mond az nagyon meglepő....

Lúzerből menőDonde viven las historias. Descúbrelo ahora