Nemár!

598 17 1
                                    


Nagyon nehezen de végre elindultunk a plázába. Szerencse, hogy csak öt perc az út. Amúgy én nagyon türelmetlen egy ember vagyok. Na tehát megérkeztünk. Már egy hete kész van a tervem, hogy melyik boltból melyikbe megyünk és mennyi időt töltünk el egyben, mivel Anya csak 3 órát adott és egy teljes ruhatárnyi cuccot kéne addig beszereznem. Amúgy utálok plázázni, de ha muszáj, akkor már olyan cuccokat kéne találnom, amik sokáig jók lesznek. 

Megérkeztünk és az első utam a Victoria's Secretbe volt, ahol kapok egy nagyon szép, türkizék fürdőruhát és egy pár fehérneműt is veszünk. Aztán megyünk a Bershkába, a Pull and Bearbe és még jó sok boltba. Dél felé megéhezünk, ezért azt találjuk ki, hogy Anya megy a mekibe valami kajáért, amíg én elmegyek mosdóba. Így is lett, de amint belépek máris megbánom. Na kitaláltátok, hogy kik vannak ott.....A RIBIK! Betty, Nikky és Linda. Fujjjj, hogy én mennyire utálom őket!

-Úristennnnn Alice? Ez nem lehet! Ne már! Nikky, Linda nézzétek, hogy ki van itt! Alice!-sipítja utálatosan Betty.

-Jujjj, Alice hány tubus szőkítő van a fejeden? És mi az a push up a mellkasodon?-röhögött Linda. Na igen a legbunkóbb ő, a legribisebb Betty és a leghülyébb meg Nikky...

-Linda ne legyél ilyen bunkó! Na, de térjünk a lényegre, csajszi. Holnap lesz egy hb, ha van kedved gyere.-aztakurvaa, most Betty komoly elhívott egy házibuliba? Annyira gáz a csaj!

-Na jó, idefigyelj Betty én most megyek, mivel kurvára nincs kedvem a hülye, sipákoló képedet nézni!-mondom és erre ő közelebb jön és megpofoz?! Komolyan meg mert pofozni az a kurva?! Annyira idegesít már, annyi éve cikiz meg minden. Hát én mondtam, hogy most már nem fogom magam hagyni. Tehát visszapofozom egy kurva nagyot és erre ő akkorát taknyol! Öröm volt nézni! Még a cipőjének a tűsarka is letörött. Én meg csak röhögök rajta. 

-Tudod te, hogy hány százezer forint egy ilyen cipő!?- mondta vagyis sipákolta, de ez engem nem igazán hat meg, inkább gyors elintézem a dolgom és már megyek is vissza Anyumhoz aki mint mindig, telefonált. Igazából már megszoktam. Odanézek az asztalra, ahol már egy McChicken menü plus vár rám. Ahhh végreeee! Tudom, hogy nem kéne, de majd leedzem otthon.

Evés után hazamegyünk vagy 7-8 nagy táskányi ruhával és cipővel, amiket már teszek is a mosógépbe. Komolyan elgondolkodtam, hogy elmenjek e a hb-ba és arra a döntésre jutottam, hogy elmegyek, végül is miért ne...

Lúzerből menőWhere stories live. Discover now