Na jó most nem vágom, hogy mi van. Annyira meglepődtem, hogy inkább rácsapom az ajtót. Mi a fasz van most?! Úgy néz ki, hogy Nate az én házam előtt csenget?! Oké, újra kinyitom az ajtót, hátha nincs ott.
-Szia, akkor most is rám csapod az ajtót, vagy beengedsz?-mondta és villantott egy féloldalas mosolyt.
-Gyere be- mondtam szinte reszketve.. Miután bejön az ajtón elég rendesen végignéz, ami csak most esik le, hogy azért van, mert futottam edző ruhában, ami nekem egy sport melltartó és egy Nike pro gatya..
-Tehát miért jöttél?
-Nancy mondta, hogy te hívtál, hogy segítsek valami hb-t csinálni.-mondja, én meg lesokkolódok elég rendesen.
-A faszt hívtalak én. Nancy keveri már megint a szart.
-Hát én nem tudom, csak felhívott hogy kellenék neked, én meg jöttem..-mondja de szerintem egy picit zavarba jött.. nem az nem lehet, hiszen Nate ne is tud zavarba jönni. Miközben ezen gondolkozom csengetnek megint. Ez már csak Nancy lehet... Basszameg most így miközben az ajtóhoz megyek eszembe jutott, hogy nem is válaszoltam Nate-nek...
-Szio csajszi! Nate itt van már?-kérdezi Nancy és már ugrok is a nyakába, de aztán rájövök, hogy én most haragszom rá, ezért ki is csusszanok a kezei közül.
-Itt van igen, de te miért nem szóltál hogy jön?! Basszus egyszer csak megjelenik a házam előtt..-mondom mérgesen.
-Próbáltam, csak annyira siettem, hogy a táskám aljába dobtam a telóm, amit nem volt időm utána már kikeresni.
-Jó mindegy, de legközelebb szólj ha valakit rám küldessz, oké?
-Jojo meglesz, de most kezdjük a készülődést.-mondja aztán megölel
-Nagyon cukik vagytok meg minden de kéne pakolni-mondja Nate aki közbe odajött az előszobába.
-Jojo menjünk.-mondjuk egyszerre