Pár nap múlva suli és én még nem vagyok bepakolva sem, úgyhogy nekiállok a készülődésnek. Nancy már hazament és egyedül vagyok otthon mert Polly az egyik barátnőjénél alszik, a szüleim meg dolgoznak estig. Előveszem az új Vans táskám és elkezdem bepakolni a füzeteket és a tankönyveket amiket Anya tegnap vett át a suliba nekem. Már majdnem kész vagyok, amikor csörög a telefonom. Nancy hív.
-Halihoo csajszi, na figyelj rám. Szüleid dolgoznak és Polly nincs otthon szval ne legyél hülye!!!
-Nem vagyok, nyugi csak a táskám pakolom a suliba..
-MIAFASZ?! Mondom ne legyél hülye!!! Ne a szar sulira készülődjél, csajszi, hanem egy hb-t csinálj!!-mondja full komolyan, én meg verem a fejem a falba, hogy megint milyen faszságra vesz majd rá Nancy...
-Nancy az utolsó napokban és nem fogok...-mondom, de félbeszakít. Fasza.
-A koktél ruhák már unalmasak. Most valami kihívóbbra gondoltam. Tudod vannak azok a kurva cuki szoknyák, na azok jók lesznek. Talán azzal a csőtoppal nem?
-Nancyyyyy!!!! Figyelj rám, nem csinálok hb-t és kész! Most leteszem, mert még be kell pakolnom dolgokat!- mondom és rábaszom a telefont. Lehet hogy kicsit durva voltam..
Miután kész lettem a pakolással megnéztem egy filmet gyors, utána elmentem edzeni a futópadon. Nagyban futok, amikor megint hívnak. Most Anyum hív.
-Szio Anya! Mizujs?-mondom, de a futás miatt alig kapok levegőt.
-Szia Kincsem, csak azért hívlak, mert ma nem jövünk már haza Apáddal, mert közbejött egy fontos megbeszélés.
-Rendben Anya.. Pollyért én nem megyek el holnap azt most megmondom.
-Nem is kell Kincsem. Pénzt hagytam a széfedbe. Legyél jó!
-Okés, köszi Anya!
-Most le kell tennem mert van egy nagyon fontos bejövő hívásom. Szeretlek.
-Szere-mondom, de már le is tette.
Okés, talán nem is lenne akkora faszság egy hb-t csinálni, főleg így, hogy nem lesznek otthon este a szüleim sem. Felhívom Nancyt, hogy megtartom a hbt-t..
-Szio, na megtartom a hb-t..
-Komolyan?? Annyira örülök!! Fél óra és ott vagyok. Szeretlek!
-Én is szeretlek.-mondom, aztán mentem nézelődni a szekrényemben, hogy mit kéne felvennem.
20 perccel később hallom is hogy csengetnek. Lemegyek ajtót nyitok, de nem Nancy áll ott, hanem Nate....