Szervezés

16 0 0
                                    

Őszintén szólva még magam sem fogtam fel, hogy mit tervezek ma megtenni. Az egész otthonom tele lesz emberekkel. Ez a realizálás nagyon sokat kivesz belőlem, ezért az első lépésnek felkínálok a többieknek egy pohár finom kávét. Szerencsémre mindketten kérnek, amíg megcsinálom nyugodtan gondolkodhatok. Első sorban muszáj eltennem az összes személyes tárgyat, nehogy bajuk essen, esetleg ellopják. A szobák nagy részét kulcsra kell majd zárnom, illetve Anya növénykertjét (amit tegyük hozzá nyilván nem Ő gondoz) is.

-Nancy arra gondoltam, hogy én körbefutok és bezárom a szobákat, illetve elteszem a fontos tárgyakat. Esetleg utána tudnál nézni majd, hogy használható hőmérsékletű-e egyáltalán a medencénk? A garázsban vannak a hangtechnikai dolgaink, úgy gondolom azoknak nagyobb ereje van a TV hangszórójánál?-kérdezem a kezeimet összetéve.

-Hát csajszi a medencét megoldhatom de tudod, hogy én nem értek a hangszórókhoz. Mi lenne, ha inkább Nate intézné el a zenével kapcsolatos dolgokat és Te megmutatnád neki az utat a garázshoz. Én addig szivesen megcsinálom a szobákat.-mondja valami fura hátsó szándékra utaló hangnemben. 

-Ahh jó, akkor a medencét is elintézem, gyere Nate mutatom is az irányt.-mondom nekik. majd indulásnál még bemutatok egyet Nancynek, aki csak egy röhögéssel válaszol.

Út közben Nate nagyon figyelmes, ami meglepő, mert ez a stílus nem is illik hozzá. Minden ajtót tart nekem és előre is enged, úgyhogy az egy dolgot csinálom ami eszembe jut.

-Még egyszer köszönöm, hogy segítesz a szervezésben!-mondom hálásan, viszont ha jól gondolom ez előtt nem is...

-Ó igazán nincs mit, ellenben azt hiszem, hogy ezelőtt inkább lecsesztél, mint, hogy megköszönted volna.-Ó ettől tartottam.

-JAJ tényleg mekkora bunkó vagyok, bocsi. Akkora stressz nekem ez most, hogy valószínűleg leszek még ilyen illetlen a következő pár órában.

-Nem para, majd megoldjuk egy két sörrel. Már gondoltam rá, hogy megkérdezem, hogy Betty megvan-e hívva a buliba?

-Jézusom dehogy, Ő és az egész kis ribancképzője mehetnek ahova akarnak, csak nem az Én közelembe. 

-Ejha valaki tényleg nagyon dühös, esetleg rányomult az exedre?

-Valaki meg nagyon kíváncsi.-mondom Neki, de úgy döntök, hogy hazudni fogok az előző kapcsolataimat illetőleg, lehet, hogy elfelejtette már az első csókomat illető vallomásomat a buliból. Még szerencse! 

-Egyébként nem, nem ment rá az exemre, viszont évekig csesztetett az iskolában. Idén nyáron változott jelentősen a külsőm és hirtelen sokkal "elfogadóbb" lett velem.

-Ja az biztos, hogy csak féltékenység, akár még veszélyben is érzi Magát, kapta tőled a bulin rendesen az ívet. Így viszont sokkal érthetőbb, hogy miért érdekellek érted. 

Jézusom! Nate szerint lenne oka Bettynek féltékeny lenni Rám, na ez már tényleg nagyon jól esik, viszont úgy érzem, hogy ez így túl könnyű lenne, húznom kell Nate agyát legalább egy kicsit. ....

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Oct 28 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Lúzerből menőOù les histoires vivent. Découvrez maintenant