Full összezavarodva

311 11 2
                                    

 A víz nagyon hideg, és már nem látom a kiutat. A hajamtól nem látok..fogy a levegőm..már kezdek fulladni...a magassarkúmtól nem tudok felúszni sem...már tényleg egyre homályosabb minden, és akkor......egy kezet érzek meg a derekamon. 

-Alice?!!!!! Jól vagy? Jézusom azt hittem, hogy itt meghalsz!!!-Na erre a hangra örökké nyitva tartanám a szemem. Úgy imádom!! 

-Mi történt Nancy?-Majdnem öngyi lettél csajszi!!-Üvölti, de nem igazán a válasz érdekel, hanem csak körbe nézek, hogy hol van Nate. Nem látom...ez egy kicsit elszomorít, najóó nagyon, de nem vagyok a csaja és nem kell, hogy érdekelje, ha meghalok.

-Gyere menjünk haza, mert ez már sok volt egy estére. Oké?

-Oké, de mindjárt szétfagyok!!!-Mondom, erre meglátom Nate-et a tömegbe. Még mindig mindenki körülöttem van. Most jut eszembe, hogy én még mindig fehérneműbe vagyok. Shitt!! Ez eléggé kínos..hát ezt már beszoptam..

-Tessék itt a pólóm.-Mondja valami kurva helyes pali és a pólóját, ami szürke felém nyújtja. 

-Köszönöm.-Mondom és próbálok felállni, de eléggé gázul elesek, mivel miközben zuhanok a srác elkap és felállít, majd segít felvenni a pólót. Na ezt is mindenki végignézi. Fasza. Én csak elpirulok és próbálok nem a  srác szemébe nézni, hanem inkább a tömegbe, de akkor meglátom Nate-et, akinek ahogy a pali hozzám ér megfeszül az állkapcsa. Kurva jó most már egyre több dolgot nem értek. Összenézünk Nancyvel, aki mindjárt elkezd ugrálni örömébe. 

-Jake vagyok. Nyújtanék kezet, de azon szerintem már túl haladtunk.-Mondja és szerintem arra céloz, hogy egy szál fehérneműbe, ami Victoria's secret fekete csipkés kapott el..hát ez kínos...

-A-alice-Dadogom, mert egész életembe nem voltam ennyire ideges..

-Megyünk táncolni, Alice?

-I-igazából már éppen hazaindulunk..-Jézuss nagyon ideges vagyokkkk!!!

-Rendben, akkor majd máskor bepótoljuk.-Mondja és kacsint egyet, amitől majdnem megint elesek..

-Na gyere bby, menjünk haza-Szól Nancy, azzal megfogom a kezét és kivezet a házból. Szerencsére nem lakunk túl messze, csak egy fél órát sétáltunk haza. Nancy végül nálunk alszik, mert lusta hazasétálni. Nancy rögtön bealszik, de én még egy órát gondolkozok ezen a hb-n. 

Lúzerből menőTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang