Akkor házibuli?

523 17 0
                                    


Elmegyek. Igen, ez már biztos, hogy elmegyek a hb-ba. Ráadásul Anya is elengedett, viszont azzal a feltétellel, hogy holnap 6-ig ha nem érek haza, akkor nem kapom meg a iphone 11-et. Na az nem lenne jó. Na tehát már csak egy ruha kell. Arra gondoltam, hogy elhívhatnám Nancyt, a legjobb és egyetlen barátnőmet. Tehát felhívtam és azt mondta, hogy jön, mivel azt hiszi, hogy csak azért hívtak el, hogy szívassanak. Nancy még nem látta az új külsőmet. Mindig is szerettem, hogy Ő meg a barna hajú, szemüveges, dagadt, körömrágós stréber kislányt szerette. Fogalmam sincs, hogy a barátnőm akar e lenni még. Hát nagyon nagyon remélem. Amúgy Nancy egy gyönyörű, vékony lány. Nagyon sok pasija volt. Mindenki fenéz rá. Sokáig irigyeltem ezek miatt. Senki se érti, hogy miért vagyok a barátnője. 

Nagyából 10 perc múlva megjött. Amint kinyitom az ajtót azonnal leesik az álla. Nagyon meglepődött azon, hogy új külsőm van.

-Helló, Alicehoz jöttem. Megtudnád mondani, hogy hol van?-kérdezte, de úgy érzem, hogy nem viccelt.... Aztán a hangom megismerte.

-Nancy! Hahó!? Nem esik le, csajszi?

-ÓÓÓÓÓÓ, nemár.......Alice?? Komolyan? Ez most tényleg te vagy?

-Tényleegggg!-mondtam és azonnal a nyakába ugrok. Már nagyon hiányzott. Na tehát felmegyünk a szobámba és beszámolok neki arról, hogy mégis milyen beszélgetések és pofonok zajlottak le a pláza mosdójában. 

-Szép volt csajszi. Komoly visszapofoztad? Uuuuuuuuu..... olyan egy picsa az a csaj. Na tehát térjünk is át a lényegre. Nate.-mondta és én totál elvörösödök.....

-Ne beszéljünk róla..

-Dede. Hallod neked valami vörös koktélruha kéne, mert Ő is tuti ott lesz és, ha ott elpirulsz, legalább a ruhához illeni fog.-mondta és elröhögi magát

-Fuuuuhhh.. Ez csúnya volt.

-Na holnap akkor pláza?

-Ja! Eljössz velem a Claire's-be fület lyukasztani?

-Naná!-mondta. Még egy kicsit beszélgettünk, majd elment én meg lefeküdtem gyorsan aludni.



Lúzerből menőWhere stories live. Discover now