Oké, ez eléggé meglepett.
-Szegénykém, mit gondol az a csaj, hogy te csak úgy megmarkolod a seggét?! Behalok rajta, láttam, hogy odateszi a kezed.-Mondja és én nem tudom, hogy erre mit mondjak. Nem tettem oda a kezét. Ez a csaj most vak vagy mi? Mivel nincs sok ötletem, hogy mit mondjak erre vissza, ezért csak reménykedek, hogy Nate kitalál valamit... És akkor megfogta a derekam és megint megcsókol és a seggem is megmarkolja közbe.. Most, hogy így belegondolok ez egy jó megoldás. Erre Betty csak öklendezik egyet és elfut a csicskáival együtt. Mi bemegyünk és elmegyünk táncolni. Igazából egy dologban vagyok csak jó, ami a tánc. Ennek amúgy nagyon örülök, mivel sokan nem tudnak olyan jól. Épp táncolunk és már megint egészen közel vagyunk egymáshoz, erre meglátom Nancyt a szétjött kontyával és az elkenődött sminkjével. Na ezek végre keféltek! Ennek most nagyon örülök! Odafutok hozzá, otthagyva Nate-et és már ráncigálom is a fürdőbe. Így is eléggé Szédülök és még ezt a csajt is én cipelem. Bemegyünk a mosdóba és Nancy kizavar szobára egy párt, akik épp a mosdón akartak szexelni. Megigazítom a haját, Ő meg a sminkjét és mindenről beszámolok neki. Ő is örül ennek az egésznek, csak fél, hogy kihasznál Nate.
-Figyu ha egy pici jelét is adja h kihasznál, vagy csak ha megbánt, vagy ha egy rossz szót szól, vagy ha csak nem nyugodtan beszél hozzád, vagy ha csak egy kicsit is rád ijeszt, én esküszöm mindenre is, hogy a heréit a száján köpi ki és utána úgy megpofozom, a fejét a saját.....
-Oké értettem ennyi elég is volt! Így is hányingerem van!!!
-Ohh bocsi, de a lényeg, hogy ha csak egy kicsit is..
-ELÉÉÉGGG!!
-Oké csajszi.-Mondja de látom rajta, hogy még mindig fél egy kicsit, hogy nem szólok majd, ha valami baj lesz. De csak nem lesz..
-Menjünk igyunk, mert én nekem nem volt rá alkalmam...
-Jahh, mert épp keféltetek Dean-nel!-Mondom és ugrálok közbe, amire Ő meg full elpirul.
-Kimegyünk és iszunk még, de most csak a basic vodka narancsot, mert más nem maradt. Ő szívószállal issza, hogy jobban a fejébe szálljon az alkohol. Ez egy kicsit már beteges, de eskü nem alkesz.
-Ember, te egy kicsit buta vagy.-mondom, de már alig vagyok magamnál... Meghallom a zenét, amit mellesleg imádok és semmit sem gondolkodva felugrom a konyhaasztalra és az összes poharat leborítom a földre és elkezdek táncolni eléggé durván. Pár perccel később Nancy is csatlakozik hozzám, de én már úgy el vagyok fáradva, hogy nagyon melegem lesz, ezért még feljebb húzom, az amúgy is rövid ruhámat és elkezdek twerkelni. Majd már nagyon melegem lesz és körbenézek és meglátom, hogy minden fiú engem néz és a többi lányok eléggé irigykednek. Ettől jött még egy löket és leveszem a ruhámat és leszállok az asztalról és nem egyenesen, de céltudatosan kimegyek és beugrok a medencébe, miközben mindenki követ a medencéig. A víz nagyon hideg, és már nem látom a kiutat. A hajamtól nem látok..fogy a levegőm..már kezdek fulladni...a magassarkúmtól nem tudok felúszni sem...már tényleg egyre homályosabb minden, és akkor......