Elcsesztem!

418 12 0
                                    


Itt ülök a szerelmem ölébe és vele csókolózok!! Amúgy kurva jól csókol!! Szeretem nagyon, igen és végre bevallom magamnak úgy igazán. Aztán hirtelen egy üvöltés, vagyis ilyen picsás sipákolás.. hátranézek, de azért gondoltam, hogy az a ribi az. Hát persze.. Na jó  végül is ha jobban belegondolok most én vagyok a ribanc... Kiszállok Nate öléből és odamegyek Bettyhez.

-Te kis kurva! Nem hiszem el...-sipítozik.. Komolyan a csaj nem tud normális hangnemmel beszélni?! Oké gyors mielőtt válaszolok még körbenézek. Ja, ahogy gondoltam. Mindenki minket körbeállva élvezi a műsort..Hát ez fasza... Egy valami viszont nagyon is zavar, az pedig az, hogy Nate csak ül ott és szerintem Ő élvezi a legjobban ezt az egészet! Kis szemét! Rendben. Összeszedem magam és válaszolok annak a kis picsának, mert nem akarok beégni. Szerencse, hogy éveken keresztül tartottam a szám annak a ribinek az összes titkáról. Na akkor kezdőthet!

-Mizu Betty? Mintha kicsit sok lenne a pirosító... Ja nem bocsi már látom, hogy a fejed a dühtől vörös. Na mondd csak el, én meghallgatlak. Ki csinált már megint fel?-Mondom teljesen nyogodtan, de a csaj mégvörösebb lett.

-Pfujj te kis undorító picsa! Mégis mi a faszt képzelsz magadról, hogy az én pasimmal smárolsz?! Ja és tudod az az olcsó kis szar szájfényed elkenődött! Akkora egy picsa vagy Alice! Most kajak lesmároltad a pasim?! Ezt gecire megkeserülöd! Ha még egyszer a pasim közelébe mész, akkor kajak véged!- Bhlll undorító! Azért a számat megnyalom és egy picit beharapom és az elkenődött, egyébként kurva drága szájfényemet megigazítom a kezemmel.

-Nyugi csajszi, nem kell félned, hogy elveszted a hírnevedet, mivel ezzel a kis balhéddal egy életre megjegyzik a fejed!- Betty amint kimondom körbenéz, hogy hányan nézték végig a drámáját és full nyugodtan és elégedetten mosolyog egyet. 

-Remélem, hogy megértetted, hogy mi lesz, ha ez még egyszer megtörténik, te kis örök szűz!- Itt telt be a  pohár! Betty elégedetten mosolyog egyet és meg akar fordulni, de megfogom a karját és visszarántom, majd felpofozom és eldöntöm, hogy egy kicsit kibaszok vele...

-Jajj Betty gondoltam még megosztom veled, hogy a nyáron a paliddal többször voltunk együtt, úgy! És igen ahh nagyon jól csinálja!- mondom egy kurva nagy elégedett mosollyal az arcomon, de aztán rájövök, hogy mennyire ELCSESZTEM!! Baszki most mindenki azt hiszi majd, hogy lefeküdtem Nate-tel! NEEEE!! Körbenézek és látom, hogy mindenki döbbenten néz, leginkább Nate.

-Nate! Igaz amit mondott?- Mondja majdnem bőgve és legnagyobb meglepődésemre Nate nem mond semmit, csak ül és farkasszemet néz Bettyvel.... Ezek után Betty megfordul és elmegy bőgve. Majd fogom a maradék Jack Daniel's-emet és egy jó nagyot belekortyolok és elmegyek, abba a kis szobába, amibe azelőtt mentem, mielőtt megtettem volna életem legbátorabb tettét! Csak ülök és sírok és gondolkozom, hogy mennyire ELCSESZTEM!

Lúzerből menőWhere stories live. Discover now