-FİNAL-

4.9K 342 396
                                    

*Aynı şehirde; ben varım,sen varsın,ama biz yokuz ne acı...*

Hayatım tek düzeydi. Hep aynı şeyler...

Fakülteme tekrar başladım.Okulu bitirdiğimde atandım zaten kısa süre sonra.

Jungkook işi ise...Biraz karışıktı...

Grup onunla beni görüştürmüyordu.Yine başına bir şey gelecek diye korkuyorlardı. Ama o aldırmadan en az ayda bir yanıma geliyordu gizlice...

Aslında bende başına bir şey gelecek diye korkuyordum...

Benim yüzümden...

Yine yanıma geldiğinde diyeceğim şeylerden dolayı üzgündüm...

Ama başka seçeneğim yoktu.

Yarasının izleri bile daha yeni iyileşmeye başlamıştı...

''Jungkook.''

''Efendim?''

''Ü-üzgünüm.'' Sesimin titremesine engel olamamıştım...

''Ne için?''

''Benim yüzümden,başına tekrar birşey gelmesini istemiyorum... A-ayrılalım...''

Gözlerindeki titremeyi görmüştüm...

''Hani sen annem gibi değildin Boung hee? Beni asla terk etmeyecektin?''

Birşey diyemeden devam etti.

''Doğru sen dememiştin. Ben kendi kendime demiştim. Ama olmayacak bir hayale kaptırmışım kendimi...''

''Ya kolaydır Jungkook ya da imkansız... Biz imkansızız...''

''Seni buna iten ne Boung hee? İçinde bulunduğum grup mu? Tamam! Gerekirse ondan da ayrılırım...Senin için...''

''H-hayır Jungkook! Anlamak istemiyor musun? Grup olmasa bile karşımıza başka bir engel çıkacak. Kader birlikte olmamızı istemiyor...''

''Ama bu bizim elimizde Boung hee. Dayanırsak,kaderi yenebiliriz...''

''Ne zaman Jungkook?Öldüğümüz zamanı mı?''

Sustu...Sadece hüzünlüydü... Kırılmıştı... Belki de bana verdiği değere acıyordu...

''Bir yerde okumuştum;'Tepeden tırnağa yaralısın,  sevmek senin neyine?' yazıyordu.Kalbime kazımak istemiştim,çok dokunmuştu...'' 

''L-lütfen Boung hee,bırakma beni böyle...''

Ağlamak artık klasik bir olaydı benim için. Ama Jungkook için bir ilkti.Onu böyle ağlarken görmeyi bende istemezdim ama... Lanet olsun ! Mecburdum...

Üzgünüm Jungkook...

''Hoşçakal...''

Arkama bakmadan gittim...

Jungkook'dan

Bakmadı arkasına...

Gitti öylece...

Bir hoşçakala sığdırdı beni,yere göre sığdıramadığım...''


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Doğruluk mu Cesaret mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin