Ve aslında uzun zaman sonra, aslında yıllar sonra, döndüğüm de hiçbirşey eskisi gibi değildi hemde hiçbirşey...
Zaman ne kadar da çabuk geçiyor gerçekten hayat kendi hızında akıp gidiyor acımasızca çok şey değişmiş buralarda o günden sonra acılar kalmıştı aslında geriye eskiyi düşününce tam olarak sadece acı ...
Ne oldu da nasıl oldu derken herkes birbirinden habersiz kaldı herkes kendi acısını kendi yaşamayı seçti galiba yada artık uzak kalmak en iyisi dediler haklı idi aslında bazıları çünkü telafisi olmayan acılar yaşamıştık birbirimizden ayrı ki hâlen kimse oturup konuşamadı da zaten gerçi ne denilir ki sevdiğini kaybeden insana hele ki çok sevdiyseniz...
Hikaye çok uzun zaman önce başladı ama acı ile bitti bazılarımız için en kötüsü de bu ya bir gün bir araya gelmek istesek acıdan başka konuşmak için galiba konumuz yok ki gelme ihtimalimiz bile zor zaten herkes bir yerlere dağıldı savruldu aslında varmı geri döndürmek zamanı varsa benim çok ama çok ihtiyacım var da😔
Özlem, sonu kavuşmak ise güzeldir aslında, kavuşabileceğini bilmek ne güzel bir his tarifi bile yok ama ya giden hiç gelmeyecek ise hemde dönme ihtimali bile yok ise güzel mıdır gerçekten...
Bu kadar soru kafamda döndüm tekrar herşeyin başladığı noktaya, yani İstanbul'a, benim için acının, özlemin, sevginin, dostluğun, herşeyin en güzel ama bir o kadar da acının yaşandığı bu şehre hadi bakalım bu kadar şeyden sonra daha neler yaşayacağım bu şehirde...
Başladığı noktaya dönmek zordur insanın, geride sevdiklerinin de acısını yaşadı ise, eğer dönmeyecek ise gidenler, hiçbirşey eskisi gibi olmayacak ise daha da zor hoş gelmedim be İstanbul bu sefer gerçekten hemde...
Ben eskiyi şimdiden çok özlemişim daha adım atar atmaz fark ettim eve gidince ne olur bilmiyorum sahi evde şimdi başkaları kalıyor dimi😔
Alışmak yeni düzene zor bakalım şimdi eskilerden kimleri görücem o bile meçhul özledim hem de herşeyi çok özledim ...