Azóta eltelt két hét és bár nem jutottam semmivel sem előrébb Jungkook ügyében, legalább ő már jobban van.Azt hiszem szép lassan sikerül megfelejtkeznie a dologról vagy legalábbis csak mások előtt erősnek tettetni magát.Roséval nemrég szakított, bár elmondása szerint nem igazán hatotta meg a lányt.Talán számított rá vagy eleve csak a hírnév miatt volt vele, ki tudja?A lényeg, hogy most szingli és újra eljárkál a haverjaival, de bulikra csak úgy teszi be a lábát, hogy nem iszik semmit.Örülök, hogy tartja ehhez magát és a próbáin is láttam, hogy igyekszik mindent beleadni.Egyenlőre csak négyen vannak ott a csapatból, de jó ez így.Beszerveztem egy srácot, Jint, akit még Namjoon ajánlott és örömmel fogadta a felkérést, így hamar be tudott állni a próbákra.
Én pedig ezalatt az idő alatt sikeresen megtartottam egy fan meetinget és fotózást, na meg egy interjút is elkészítettünk Hobival és Namjoonnal együtt.Most pedig mindhárman a hátsó udvarban ülünk és sütögetünk, míg a többiekre várunk, pontosabban Jiminre, Taehyungra, Jinre és az öcsémre.Egész végig jó hangulatunk volt és ez akkor sem múlt el, amikor a srácok megérkeztek.Legalábbis egy ideig ezt gondoltam, de aztán láttam, hogy Hoseok idegesen megy be a lakásba, így kis idő múlva utána siettem.
-Hobi, várj már! - Ragadtam meg a karját és magam felé fordítottam, de csak idegesen kerülte a tekintetemet. - Mi a baj?
-Mi a bajom? - Lepődött meg a kérdésem hallatán és felhorkantott. - Mi lenne, ha nem az öcsédet bámulnád folyamatosan, amikor én is itt vagyok neked?
-Mi?Féltékeny vagy?
-Igen, az vagyok!
-Ugyan már, Hobi! - Simítottam rá karjaira és közelebb léptem hozzá. - Tudod jól, hogy szeretlek...
-Aha, persze... - Forgatta meg szemeit, majd eltolta a kezemet és a szobám felé vette az irányt.Utána siettem és ott is elkaptam viszont ő azzal a lendülettel a falnak is tolt. - Ideje lenne választanod köztem és Jungkook között...
-Micsoda?
Viszont nem válaszolt, csak durván letámadta az ajkaimat és csípőjét szorosan nekem tolta.Nagyon nem szeretem amikor így viselkedik, mivel ilyenkor semmi érzelmet nem mutat irántam.Én komolyan szeretem őt, de ezt neki is tudnia kéne...Persze itt van Jungkook és még őt is szeretem, de a szívem attól még Hobié.Nem akarom, hogy elhanyagolva érezze magát...
Gyorsan felvettem a tempóját és hevesen csókoltam vissza.Kezeit egy ideig a pólóm alatt pihentette, majd elkezdte kicsatolni az övemet, egy pillanatra sem megszakítva a csókot és folyamatosan az ágyam felé húzott és az ölébe ültetett.Én is elkezdtem kicsatolni az övet és már mozogni kezdtem rajta, de valaki benyitott, nekünk pedig időnk sem volt szétválni.-Hyung minde.... - Hallgatott el hirtelen Jungkook és döbbenten nézett végig rajtunk.Nem tudom, hogy mi zajlott le a fejében, de a következő pillanatban már potyogtak a könnyei és gyorsan kiviharzott tőlünk.
-Menj... - Szólalt meg Hobi, mire csak értetlenül néztem rá. - Az öcséd...És sír.Tőlem meg majd később kapsz büntetést. - Adott még egy utolsó csókot, majd már indultam is Kook után.
-Nyisd ki az ajtót Jungkook! - Kiáltottam neki, de nem volt hajlandó megtenni így egy ideig csak ott álltam és kopogtattam nála, mígnem kinyitotta és könnyes szemekkel nézett rám.Szerintem az eddigi évek alatt nem sírt ennyit, mint mostanában miattam...A felbukkanásom tényleg rendesen felforgatta a dolgokat körülötte.Bementem hozzá és bezártam az ajtót, majd leültem vele az ágyra. - Figyelj!El akartam mondani, hogy Hobival együtt vagyunk, de nem tudtam mit reagálnál rá... - Nem mondott semmit, pusztán megragadta a kezemet, feltűrte a pulcsim ujjait és fordított karjaimon így elé tárultak a hegeim.
-Hoseok elmondta... - Kezdett bele és minden erejével azon volt, hogy visszatartsa a sírást. - Akkor nem tudtam, hogy rólad beszél...Ezért mondtad, hogy egy szót se mondjak anyának?
-Igen...Nem akartam, hogy veled is megtörténjen, ha kiderülne, hogy tényleg meleg vagy.
-Ha meleg vagyok? - Kérdezett vissza egy apró, de annál kínosabb röhögéssel. - Hisz nem tudok egyik haveromra se normálisan ránézni!Még rád se tudok, pedig a bátyám vagy!
-Jungkook...
-Csak mondd el végre az igazat!Miért hagytál egyedül?
-Egy részét már tudod...A többit még nem mondhatom el. - Húztam el tőle a kezem és megigazítottam a pulcsim ujjait. - Mosd meg az arcodat és gyere vissza a többiekhez...Okés?
-Ühüm...
Szép lassacskán otthagytam, majd visszamentem én is a többiekhez.Hoseok kérdően nézett rám, de csak magamra erőltettem egy mosolyt, ezzel is jelezve neki, hogy minden okés, majd leültem mellé.A jó hangulat tovább folytatódott, bár erre az alkohol is rásegített.Természetesen senki sem itta magát részegre, de pont annyira elég volt, hogy feloldódjunk ebben a baráti körben.Jungkook is megnyugodott és boldogan csatlakozott a beszélgetéshez.Rég tartottam ilyen estét ahol a barátaimmal lehetek, így ennek most nagyon örültem.Legutoljára a gyakornoki éveim alatt ültünk össze ilyen sütögetésre és ivászatra, ami után ki is kaptunk, de teljesen megérte.Egyrészt a jó hangulat miatt, másrészt az akkori csapat összekovácsolódott, harmadrészt pedig aznap este jöttem össze Hobival.
-Itt alszotok? - Kérdeztem meg, mire csak összenéztek. - Ott van a vendég szoba, meg a szüleink szobája.
-Akkor nekünk okés! - Szólalt fel Taehyung, míg Jimin csak kisfiúsan mosolygott mellette és rásimított Tae combjára.
-Oké, tiétek a vendég szoba...És nem akarok ágyneműt mosni holnap reggel. - Jegyeztem meg, mire csak felröhögtek, Chim pedig durcásan nézett rám. - Nektek nem baj, ha együtt kell aludnotok, ugye? - Fordultam Namjoon és Jin felé, mire csak összenéztek.
-Hát...Engem nem zavar... - Szólalt meg elsőnek Jin, így már csak Namjoonra vártunk.
-Ennyit kibírok.
-Yaa! - Csapta vállon egyből Namjoont. - Nem mindenki ébredhet egy ilyen helyes arc mellett, mint te!
-Oké, ezt rendezzétek le magatok között...
Azzal otthagytam őket, majd folytattam az elpakolást és el is mosogattam, amiben végül Jin is segített, Namjoont meg kiküldtük a konyhából miután leejtette az egyik tányért.Jimin a nagyobb darabokat összeszedte, majd kidobta a kukába, az apró szilánkokat pedig felporszívózta.
-Köszi! - Töröltem meg a kezemet, majd a szobám felé vettem az irányt, ahol Hobi már békésen aludt.Gyorsan benéztem Jungkookhoz, de ő csak az ágya szélén ült és bámult maga elé. - Minden rendben Jungkook? - Kérdésemre csak összerezzent, majd felém kapta a fejét.Ajkai enyhén elnyíltak, szemei pedig még a folyosóról beszűrődő fényben is csillogtak.Kócos haja kissé a szemébe lógott, ami még inkább ellenállhatatlanabbá tette.
-Hyung... - Ejtette ki ezt a szót és egy kicsit megnyalta ajkait, mire csak nyeltem egyet. - Ah...Persze, minden rendben...
-Beszéljünk róla?
YOU ARE READING
The truth untold - YoonKook ✓
Fanfiction#2 in YoonKook 😍😍 2k19 aug.5 Yoongi és Jungkook fogadott testvérek lesznek és bár az elején minden jól megy köztük, a kapcsolatuk egyre inkább megromlik, mígnem Suga arra kéri szüleit, hogy egy távolabbi iskolába járhasson kollégistaként.A szülők...