24.

764 63 2
                                    

-Tudtam, hogy nem szeretsz...

-Jungkook életem, már 5 éve házasok vagyunk, tudod jól, hogy mindennél jobban szeretlek!

-Akkor miért nem megyünk be a mekibe?

-Kicsim, szeretnék végre otthon lenni!Egyébként is otthon is van kaja.

-A műzli nem kaja!

-Nem fogod feladni, ugye? - Pillantott rám, mire mosolyogva megráztam a fejem. - A drive jó lesz?

-Tökéletes!

Öt év.Ennyi ideje vagyunk már házasok és még most is úgy érzem, hogy napról napra egyre jobban szeretem.Egyszerűen nincs semmi ami rá tudna venni, hogy kiszeressek Yoongiból.Nekünk együtt kell lennünk, ez a sors keze.

Imádom minden egyes vele töltött percet és most, hogy még együtt is dolgozunk, még többet lehetünk együtt.Szerencsére a kiadója minden támogatást megadott nekünk, hogy létrehozzuk a bandát, így a többiekkel is együtt vagyunk még jó hosszú évekig.Örülök, hogy ilyen barátaim vannak és tényleg nem is kívánhatnék jobbat.

Az esküvőnk egyébként egész jól ment.Csak az szomorított el, hogy Yoongi anyukája nem jött el.Ő még mindig nem képes elfogadni, hogy együtt vagyunk.Sajnálom Yoongit, mert biztos vagyok benne, hogy rosszul esik neki, de tudom, hogy erős és túl fog lépni rajta.Én pedig itt leszek neki, hogy támogassam.

*********

Miután felvásároltam a mekit, végleg hazafelé vettük az irányt, miközben én tömtem azt a nyúl pofimat.Hát igen, annyiszor megkaptam, hogy hasonlítok egy nyúlra, hogy eskü már az arcom is átformálódott és már én is látom a hasonlóságot.Persze ez nem változtat azon, hogy jóképű vagyok.

Yoongi segített becipelni a rengeteg kaját, majd lepakoltuk őket a konyhapultra és gyorsan elmentünk zuhanyozni.Igyekeztem egy kicsit kényeztetni zuhanyzás közben, de csak vigyorogva szembefordult velem és leállított.Nem csodálkozom és nem is haragszom érte, hiszen múltkor lehet, hogy valaki teljesen véletlenül megcsúszott és eltaknyolt a kabinba.Nem fájt, de Yoongi nem akarja, hogy ez még egyszer megtörténjen, mert nagyon félt és nem szeretné, ha bajom esne.

Bár nem is tudom, hogy ki döngetett addig amíg nem tudtam megtartani magam.

Nem panaszkodom, mert amúgy őrületes volt, de hát na.Balesetek történhetnek.

Fürdés után, leültünk és befaltuk az összes kaját amit vettünk, majd egyből az ágyunk felé vettük az irányt.Én még benyomtam a netflixet, Yoongi pedig elővett egy könyvet és azt olvasgatta tovább a kislámpája mellett.Hozzábújtam és fejemet az ölébe helyeztem, mire automatikusan a fejemre helyezte az egyik kezét és simogatni kezdett.Nagyon imádom amikor ezt csinálja, képes egy pillanat alatt megnyugtatni vele.

Egy ideje már megint forgatok valamit a fejemben, de nem vagyok biztos abban, hogy valamikor is eljönne rá a megfelelő pillanat.Legalábbis fogalmam sincs, hogy ezt hogyan kéne közölni.Semmi rossz dologról nincs szó, én csak...Szeretnék apa lenni.

-Min gondolkozol? - Csukta be a könyvet, majd lerakta az ágy mellett lévő éjjeli szekrényre és lepillantott rám. - Szeretnél összebújni?

-Hm, az is szóba jöhet... - Vigyorogtam rá és felkeltem, majd beültem az ölébe és összekulcsoltam a kezemet a nyaka mögött.

-Oh jaj, a kicsi nyuszikám szeretne valamit! - Adott egy csókot, majd puszilgatni kezdte a nyakamat, mire egyből hátradöntöttem a fejemet, hogy jobban hozzám férjen. - Na mondd csak, mire vágysz?

The truth untold - YoonKook ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang