Nincs átolvasva, bocsi :)))
Köszönöm, hogy segítettél megírni NiTaYoonSeok 💜💜💜 (Igen, a felét ő írta szóval őt is csókoltassuk😘😘)
És nézzétek meg az ő könyvét is!😄És bocsánat, hogy megint ennyi kihagyás volt, csak közben nekem is közbeszólt a tanulnivaló... :((
(1659 szó)
Jungkook szemszöge
Nagyon gyorsan telt az idő és mire észbe kaptunk, már jócskán a suli vége felé jártunk, ezzel pedig mindenkin egyre nagyobb volt a nyomás a közeledő koncertünk miatt.Tudtuk, hogy ez nagyon is meg fogja határozni a jövőnket és, ha szerencsések vagyunk, akkor már most befuthatunk, ha felfigyelnek ránk.
Borzalmasan izgultam és bizony nem csak egy dolog miatt.
Van egy titkos projekt a fanok, meghívott idolok és köztünk tanulók között, amit mindenféleképpen véghez akarunk vinni a koncert folyamán.Még egy különleges embert is meghívtam, hogy még nagyobb sikerünk legyen.
És, hogy miről beszélek?
Miközben mi azon dolgoztunk, hogy tökéletes legyen az előadásunk, addig Yoongi kiadott egy újabb albumot és ehhez szól a projektünk is.Sajnos kapott pár kritikát néhány munkájára, de nem akar nagyobb figyelmet szentelni azoknak akik támadják őt.Engem nem is ez a rész aggaszt...Hanem, amit az egyik szövege közben mondott.
Arról beszélt, hogy Min Yoongi nincs többé, mert megölte, én pedig pontosan tudom, hogy mit értett ezalatt, hiszen tisztában vagyok azzal, hogy milyen a lelki állapota és, hogy min megy keresztül.Ezért sem akarom, hogy magára maradjon.Meg kell mutatni neki, hogy itt vagyunk számára és segítünk neki, legyen bármi.
Én pedig bármire képes vagyok érte.
-Szerintem még most utoljára elpróbáljuk, aztán holnap tartunk egy főpróbát, rendben? - Kérdezett rá Taehyung, mire mindannyian bólintottunk, majd felálltunk és ismételten elpróbáltuk azt, amit ma már vagy negyvenszer átvettünk.
Nem azért mondom, mert nagyképű vagyok, hiszen szerintem többen is észrevették, hogy mostanában eléggé leadtam belőle, de tökéletes összhangban voltunk és hibátlan volt a próbánk.
Ismétlem, nem nagyképűség, csak tények.
-Jól van, ügyesek voltatok! - Jelentette ki Hobi, aki egyébként nagyon allergiás arra, ha valaki elrontja a táncot.Megtapsoltuk magunkat és ismételten leültünk, hogy megpihenjünk. - Mit gondoltok, sikerülni fog holnap a tervünk?
-Szerintem igen... - Feleltem, miközben feloldottam telefonomat és bár annak ellenére, hogy Hyung sosem válaszol, ismét küldtem neki egy képet a srácokkal és elmeséltem neki, hogy milyen volt a mai napom velük és, hogy mennyit gyakoroltunk.Persze az sem maradt el a végén, hogy megírtam neki, mennyire hiányzik és, hogy mennyire szeretem...Csak remélem, hogy még ő is így érez irántam.
-És szerintetek el is fog jönni? - Kérdezett rá Jimin, mire egy hosszabb hallgatás következett, Jin pedig egy vonallá préselte az ajkait és simogatni kezdte a hátát.
-El fog. - Mondtuk Hobival egyszerre, mire egy biztató mosolyt küldött felém.
És elérkezett a várva várt nap.Egy hatalmas stadionban álltunk mindannyian és teljesen el voltunk ájulva attól, hogy itt fogunk koncertezni egész este.Rengeteg hely volt itt és amint azt már a tudtunkra adták, az összes jegyet eladták.Kész őrület volt az egész.
KAMU SEDANG MEMBACA
The truth untold - YoonKook ✓
Fiksi Penggemar#2 in YoonKook 😍😍 2k19 aug.5 Yoongi és Jungkook fogadott testvérek lesznek és bár az elején minden jól megy köztük, a kapcsolatuk egyre inkább megromlik, mígnem Suga arra kéri szüleit, hogy egy távolabbi iskolába járhasson kollégistaként.A szülők...