Köszönet nyilvánítás + a folytatás

588 23 0
                                    

Hali!

Nos ennek a könyvemnek is eljött a vége - igaz már napokkal ezelőtt, de nem baj - szóval úgy gondoltam meg is kéne köszönnöm, hogy ennyien olvastátok.

Ezelőtt régebben volt, hogy publikáltam az első kpop ficimet, ami egy VKook volt, Tumblr címmel.Nem igazán volt rajta megtekintés és tényleg nem érdeklődött iránta senki, így elvetettem akkoriban, hogy BTS fanfictiont írjak, de aztán jött ez. A Truth Untold. Azért választottam ezt a címet, mert igazság szerint mindig elrejtek olyan dolgot a könyveimben, amik a saját tapasztalataim, de soha senkinek nem beszélek róla. Ha valaki olvasta a Boldogtalan c. könyvemet, akkor valószínűleg tudja, hogy miről beszélek.

A történet során rengetegszer eszembe jutott, hogy inkább hagyom a francba, nem érdemes megírni (Az én szememből tényleg nem nagyon volt az, hiszen egyáltalán nem vagyok vele megelégedett.) és egyéb ilyen dolgok.Tudom volt, hogy sokszor hosszabb időre eltűntem egy-egy rész között, de ha valaki tényleg így áll hozzá egy könyvéhez, akkor nem egyszerű írni.Aztán ott volt az is amikor elkezdtem eltávolodni az egész kpop dologtól és egyáltalán nem tudtam, hogy mit kéne ezzel a történettel kezdenem.

De örülök, hogy támogattatok és felvidítottatok a hozzászólásokkal, azzal, hogy jött a sok vote és a megtekintések száma is megemelkedett^^ Nektek köszönhetően vettem észre az egyik mély pontnál, hogy érdemes lenne tovább vinni ezt az egészet, így vissza is tudtam találni a kpop-hoz.

Szóval nagyon, nagyon, de nagyon köszönöm mind a rendszeres olvasóknak, azoknak akik szavaztak rá, hozzászóltak és azoknak is akik egyiket sem tették meg, csak elolvasták vagy legalábbis megnyitották a sztorit, hiszen ez is valami ^^ Rengeteg rossz napomon képesek voltatok megmosolyogtatni, ezért is vagyok mindenért nagyon hálás nektek, ti vagytok a legjobbak!!! ^^💜💜💜💜💜💜💜💜

Ami a folytatást illeti...

Egy YeonBin sztorit kezdtem el, ami pontban hajnali háromkor publikáltam, mert amúgy nincs jobb dolgom, mint ilyenkor még fent lenni :D

Tudom, ez a sztori inkább Yeonjun és Soobin kapcsolatát teszi a központba, de ettől függetlenül még ugyan úgy benne lesz szeretett YoonKook párosunk és a többiek is.Azt már most leszögezném, hogy ez a történet szerintem hangulatban sokkal eltérőbb lesz, mint ebben a könyvben.Remélem érezhető volt a történet során, hogy igyekeztem minél jobban oldani a feszültséget és nem olyan komollyá tenni a dolgokat, mivel nos...A YeonBin nem ilyen lesz.

Egy komolyabb könyvet tervezek velük és szerintem hosszabbat is, mint ez.

Egyelőre csak ennyit mondanék róla, be is mutatnám itt nektek röviden, hogy milyen is a Glass Heart c. YeonBin könyvem. ^^





U.I.: lmao egyáltalán nem lett komolyabb, de legalább már most hosszabb a sztori🤣🤣 - 2020.07.06.

06

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
The truth untold - YoonKook ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat