0.4

47 3 0
                                    

Kafamı masaya yaslamış hala konuşmaktan bıkmayan arkadaşlarımın sohbetini kesip evlere dağılmasını bekliyordum. Kendimi yorgun ve bitkin hissediyordum. Başımı masadan kaldırıp parmaklarımla şakaklarıma masaj yapmaya başladım. Can'ın gözleri hep üstümdeydi ve bunu masadaki 2 kızda fark etmişti. Rahatsız edici bir durumdu açıkçası. Oturma düzenimiz, Sedef ve ben yan yanaydık karşımızda da Can ve Elif vardı.

"Umay iyi misin?" Dedi Can ve eliyle koluma dokundu. Sevgilisinin yanında yakın olmadığımız halde  benimle ilgilenmesi elbette ki rahatsız edecekti. Bu çocuk bilerek mi yapıyordu? Sevgilisinin morarıp kızardığını bir tek ben mi görüyordum.

"Neden bizimle konuşmuyorsun? Alt tarafı soru sordum ve geldiğinden beri tek kelime etmedin. Bu arkadaş buluşmasıydı, Sedef'in yanında getirdiği kardeşi gibi davranıyorsun." Dedi. Kaşlarımı çatıp ne dediğini bir daha tarttım.

"Başım ağrıyor Can ayrıca konuşmayı sevmediğimi biliyorsunuz." Dedim.

Can omuz silkip Elif'e daha da sokuldu. Gözlerimi devirip telefonumda oyun oynamaya başladım. Adam öldürüyordun ve çok eğlenceliydi. Oyum başladığında 20 saniye geçtikten sonra uçaktan atladım. Yere yakın bir zamanda paraşütümü açıp yumuşak bir iniş yaptım. Evlerin olduğu bir bölgede olduğumu fark edince hızlıca içlerine girdim. Silahlar, yardım çantası, enerji içeceği falan bulmuştum. Çok geçmeden ihtiyacım olanları alıp çıktım. Koşarak ilerlediğim ormanda bir araba bulduğumda binip sürmeye başladım. Arabadan inip yürümeye devam ettim. Bir ağaca saklanıp önümdeki adama ateş etmeye başladım. Adamı öldürdüğümde bende ölmüştüm. Hangi annesiz vurmuştu beni.

Hesabı ödediklerinde hepimiz bir taksiye binip teker teker evlere dağılmıştık. Şanslıydım ki en yakın ev benim evimdi bu yüzden ilk ben ayrılmıştım yanlarından. Anahtarımla kapıyı açtım ve salonumda bulunan rahat koltuklara kendimi fırlattım. Bugün tuhaf bir gündü. Telefonum titrediğinde cebimden çıkardım ve gelen mesaja baktım.

+7890: Sonunda evine gelebildin.



Merhabalar ve güle güle.

S İ G A R A  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin