Dün olanlar dağınık kafamı iyice bulandırırken ne yapacağımı bilemiyordum. Onu engellediğim için bana sms atmıştı ve engeli açmamı açık bir dille belirtmişti. Bende engeli açıp internetimi kapamıştım. Açmaya korkuyordum. Beni sevdiğini iddia eden bir sapık vardı ve bu beni korkutuyordu. Bir nefes gibi arkanda olacağım demişti.
Balkonumda oturmuş kara gökyüzünü izliyordum. Kim beni sevebilirdi allah aşkına. Beni sevenlerin arasından onu fark etmemin zor olacağını söylemişti ama kimsenin benden hoşlandığı yada sevdiği yoktu. Kendi kuruntularıydı hatta benimle dalga bile geçiyor olabilirdi. Sevilmek istemiyordum, sevmek istemiyordum. Birine bağlanmak beni tamamen yıpratırdı. 21 yaşında olsam bile hala üstümde izleri vardı. Sevdiğim herkes beni bırakıp gidiyordu ve ben buna bir daha katlanamazdım. Elimdeki telefondan konuşmamızı açıp ona yazdım.
Umay: Adını söyleyebilir misin ya da sana hitap edebileceğim bir isim.
Anında çevrimiçi olurken mesaj atmamı beklediğini düşündüm.
+7890: Adımı söylemek beni bir zarara uğratmaz ama bana istediğin bir şekilde hitap edebebilirsin.
+7890: Şimdilik adım bende kalsın.
Tanımadığım bir insana ne diye hitap edebilirdim ki?
Umay: Sana kül demek istiyorum.
+7890: Sevdim bu ismi.
Umay: Kimsin bilmiyorum ama beni sevme. Oyalıyor musun beni onu da bilmiyorum ama sevme beni.
Umay: Eğer beni seviyorsan şuan da zaten kendini sevdirmek, aşık etmek için yazıyorsundur.
Umay: Sana bağlanırsam ve bu oyun çıkarsa kendimi toparlayamam.
Umay: Kimi çok sevdiysem hepsi gitti.
Umay: Sende gideceksin.
Umay: Bunu bana yapma.
+7890: Ben gitmem. Seni bırakmam.
Umay: Bunun garantisini bana veremezsin.
+7890: Yapma menekşe bu kadar kısa sürede bitiremezsin.
+7890: Bitirsen bile sana söyledim hep ensende olacağım.
+7890: Senin her adımında yanındayım ama fark etmiyorsun.
+7890: Dün o yavşak sürekli seninle ilgileniyordu. Yüzünü dağıtmamak için kendimi zor tuttum.
+7890: Beni gözünün önünden atsan bile arkanda olacağım kısa bir süre sonrada kendi isteğinle yanında.
+7890: Bana kül dedin. Sigarayı ve küllerini sevmesen bile kül dedin. Senin için şimdiden birşey ifade ediyorum.
Umay: Çok çabuk alışan biriyim. Fark ettirmesemde sana bağlanırım. Yazmadığın zaman seni özlerim.
Umay: Bunun olmasını istemiyorum.
+7890: Bunları senden duymak çok güzel menekşe.
+7890: Beni özleyeceğini söylemeni yüz yüzeyken de duymak isterim.
+7890: Seninle sabaha kadar konuşup muhabbetimizin boyutuna level atlatmak istesemde hava esiyor daha fazla balkonda durma.
Umay: Tamam.
+7890: Benim güzel kızım, seni çok seviyorum.
+7890: Şarkımızı aklından hiç çıkarma olur mu?
+7890: Seninle birlikte söylerken dinlemek istiyorum.
+7890: Artık içeriye geçme vakti.
+7890: İyi geceler dilhun.
Umay: İyi geceler.
Umay: Kül.
Merhabalar ve güle güle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
S İ G A R A
Truyện NgắnDumanı yüzüme üflediğinde irkilip geriye kaçtım sonra ise bana daha çok yaklaşıp dudaklarıma eğildi ve tekrar içine çektiği dumanı dudaklarımın içine saldı.