Nový začátek.
Včera večer jsem o tom všem přemýšlela a uvědomila si, že takhle už dál nemůžu. Ty všechny zbytečně promrhané dny, měsíce a jen kvůli trápení. Řekla jsem si, že musím začít být silná a jít dál. Nezastavovat se nad tím ,,co by kdyby" nebo ,,co by bylo". Jednoduše si to všechno připustit a pokračovat v mé cestě ke štěstí.
Myslím si, že to všechno bude pro mě nejlepší. Najdu si činnosti, které mě budou bavit a naplňovat mne, budu si více užívat života a hlavně chvíle strávené s lidmi, které mám ráda.
Jelikož půjdu o prázdninách do druháku, mám v plánu si také najít více přátel.
Tím vším bych začala právě teď.
Také vám chci z toho všeho říct, že pokud jste v podobné situaci jako jsem já, netrapte se, nesmutněte nad maličkostmi a hlavně se nenechte ovládat vaší hlavou!. Ano, samozřejmě to nebude hned a nějaký ten čas to potrvá, ale jednou ta chvíle přijde. Ta šance, která vám říká, že byste začali nový začátek a hlavně šance, která vám dokazuje, že to zvládnete. Tím vším jsem si prošla. Jak dobrým tak i špatným. Jediné co můžu udělat je to, že tu pravdu musím respektovat, tak či tak. Bude to opravdu těžký boj, ale za to štěstí to opravdu stojí.
Dělej to, co tě baví, co naplňuje tebe samotnou!. Buď sama sebou a nehleď na ostatní. Nevšímej si kecy ostatních jako ,,ty to nezvládneš" a podobně. Věř si a běž si svou cestou, která nebude nejlehčí, ale stojí za to!.
ČTEŠ
in love
RomanceEmily, dívka, která se snaží být šťastná i přes všechny ty nedostatky, najde cestu, která ji pomůže k lepšímu životu.